Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@08:05:34 GMT

کشف ۱۵ تن چوب جنگلی قاچاق در آستانه‌اشرفیه

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۹۰۹۶

کشف ۱۵ تن چوب جنگلی قاچاق در آستانه‌اشرفیه

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: ۱۵ تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه دهسر حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل بار چوب مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۵ تن چوب جنگلی قاچاق از نوع توسکا، پلت سفید و گردو کشف شد، افزود: متهم ۴۷ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، کارشناسان ارزش ریالی چوب‌های کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه در پایان با اشاره به اینکه حفظ و صیانت از منابع ملی از اولویت‌های ماموریت پلیس است و قطع درختان نیز باعث تخریب محیط زیست می‌شود از شهروندان خواست، در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و حمل چوب‌های جنگلی، مراتب را به از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قاچاق چوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک از یک چهار دیواری در یکی از روستا‌های منطقه جگین، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی ارزش سوخت کشف شده را بنابر نظر کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرده و افزود: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری برای دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • ثبت فوت مردان ‌در استان زنجان بیشتر از زنان بوده است‌
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد