Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه‌ و کنار استان ایلام گرد آوری‌ شده و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار می‌گیرد. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام‌، در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه‌ و کنار استان ایلام گردآوری‌ شده و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از گوشه و کنار ایلام| محدودیت‌های کرونایی در شهرستان آبدانان اعمال می‌شوداز گوشه و کنار ایلام|رصد مسائل و مشکلات جامعه کارگری از اهم اهداف و وظایف کمیسیون کارگری استاز گوشه و کنار ایلام| محدودیت‌های فاصله‌گذاری اجتماعی به شهرستان‌های «بدره» و «آبدانان» بازگشت

 

راه اندازی پویش«اهدای کتاب، اهدای دانایی» ، «اهدای خون، اهدای زندگی»

سمیه حیدری مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، گفت: پویش اهدای کتاب و اهدای خون در بستر فضای مجازی و پایگاه‌های کتابخانه‌های عمومی، با شعار« اهدای کتاب، اهدای دانایی» ، « اهدای خون اهدای زندگی» ، راه اندازی شد.

وی افزود: این پویش به مناسبت دهه کرامت و با هدف تأمین کتاب‌های مورد نیاز برای کتابخانه‌های روستایی در مناطق محروم و همچنین تامین خون مورد نیاز برای بیماران و نیازمندان در فضای مجازی و کتابخانه‌های عمومی به عنوان پایگاه جمع آوری کتاب‌های اهدایی و محل ثبت نام برای اهدای خون انجام می‌شود.

دستگیری عاملان قدرت نمایی با سلاح گرم در ایلام

سرهنگ جمال موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام، گفت: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر قدرت نمایی و تیراندازی با سلاح گرم  توسط  4 نفر در یکی از محلات شهر ایلام که باعث رعب و وحشت عمومی شده بودند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: این افراد که پس از قدرت نمایی و تیراندازی قبل از رسیدن ماموران انتظامی از محل متواری شده بودند عصر روز گذشته با انجام اقدامات پلیسی، شناسایی و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

هوشمندسازی بیش از 30 درصد مدارس استان ایلام 

عباس بیرامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، اظهار کرد: بر اساس نیازسنجی در بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعداد 414 مدرسه شهری و 595 مدرسه روستایی استان به منظور ایجاد دسترسی به شبکه ملی اطلاعات به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان معرفی شدند که باید زیرساخت مورد نیاز آن ایجاد و به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.

وی با بیان اینکه بالغ بر 15 درصد مدارس روستایی ایلام هوشمندسازی شده است، افزود: تاکنون بیش از 251 مدرسه روستایی از طریق ADSL و 344 مدرسه دیگر آن از طریق اپراتورهای تلفن همراه به شبکه متصل می‌شوند.

انتهای پیام/180/ی   

R7718/P/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گوشه و کنار ایلام استان ایلام اهدای کتاب اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است

معاون ریاست عمومی اطلاعات طالبان اعلام کرد حضور گروه تروریستی داعش در افغانستان به کمترین حد و به صفر نزدیک شده است.

رحمت الله نجیب، معاون ریاست عمومی اطلاعات طالبان گفت گروه تروریستی داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است.

نجیب تأکید کرد داعش در افغانستان حضور ندارد اما در برخی موارد مخفیانه کارهایی انجام می‌دهد ‌بنابراین باید مردم هوشیار باشند.

پیش از این نیز ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان اعلام کرده بود داعش در افغانستان در حال تقویت نیست و توانایی جذب نیرو را نیز ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مرکز نگهداری معتادان متجاهر از نیازهای اساسی استان ایلام است
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • سامانه «پنجره» برای نظارت بر اسناد صندوق ذخیره فرهنگیان راه‌اندازی شد
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است