Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-06@22:25:34 GMT

لیست دستگاه‌هایی که از iOS 14 پشتیبانی می‌کنند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۹۲۵۹

لیست دستگاه‌هایی که از iOS 14 پشتیبانی می‌کنند

ایتنا - این نسخه جدید سیستم‌عامل ios قابلیت امکانات جدید و منحصر به فردی دارد تا تجربه بهتری را برای کاربران گوشی‌های آیفون به ارمغان می‌آورد.
در این گزارش فهرستی از گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آی‌پد که از نسخه جدید سیستم عامل iOS 14 پشتیبانی می‌کنند، منتشر شده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت اپل که هر ساله در همایش و کنفرانس جهانی توسعه دهندگان این موسوم به WWDC ۲۰۲۰ از نسخه جدید سیستم‌عامل های خود با تمرکز بر روی مسائل نرم‌افزاری پرده برداری می‌کند، در جریان برگزاری همایش امسال خود نیز جدیدترین نسخه از سیستم عامل آی او اس iOS 14 را که از ماه‌ها پیش شایعات و گزارش‌های مختلفی در خصوص جزئیات آن منتشر شده بود ، به صورت رسمی برای آیفون و آیپاد تاچ معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نسخه جدید سیستم‌عامل ios قابلیت امکانات جدید و منحصر به فردی دارد تا تجربه بهتری را برای کاربران گوشی‌های آیفون به ارمغان می‌آورد و همچنین نسخه از لحاظ ظاهری نیز میزبان تغییرات متعددی بوده که انتظار می‌رود مورد توجه به رضایت کاربران قرار بگیرد.

حالا بر اساس گزارشی که در وبسایت the verge آمده است، فهرستی از دستگاههایی که از نسخه جدید سیستم‌عامل ios ۱۴ و ipad ios ۱۴ پشتیبانی خواهند کرد، منتشر شده است:

گوشی‌هایی که از iOS 14 پشتیبانی می‌کنند:

آیفون ۱۱
آیفون ۱۱ پرو
آیفون ۱۱ پرو مکس
آیفون ایکس اس
آیفون ایکس اس مکس
آیفون ایکس آر
آیفون ایکس
آیفون ۸ پلاس
آیفون ۸
آیفون ۷
آیفون ۷ پلاس
آیفون ۶s
آیفون ۶s پلاس
آیفون SE نسل اول
آیفون SE نسل دوم
آیپاد تاچ نسل هفتم

 گوشی‌هایی که از ipad ios 14 پشتیبانی می‌کنند:
آیپد پرو ۱۲/۹ اینچی نسل چهارم
آیپد پرو ۱۱ اینچی نسل دوم
آیپد پرو ۱۲/۹ اینچی نسل سوم
آیپد پرو ۱۱ اینچی نسل اول
آیپد پرو ۱۲/۹ اینچی نسل دوم
آیپد پرو ۱۲/۹ اینچی نسل اول
آیپد پرو ۱۰ ممیز ۵ اینچی
آیپد پرو ۹/۷ اینچی
آیپد نسل پنجم ششم و هفتم
آیپد مینی نسل پنجم
آیپد مینی ۴
آیپد ایر نسل سوم
آیپد ایر ۲

منبع: ايتنا

کلیدواژه: آیفون آیپد نسخه جدید سیستم عامل ios نسخه جدید سیستم عامل iOS ios 14 پشتیبانی می کنند iOS 14 پشتیبانی می کنند آیفون ایکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناسا هر ساعت تمام آلاینده‌های هوا را اندازه‌گیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از وب‌سایت خبری ناسا، سازمان هوانوردی و ایالات متحده آمریکا به نمایندگی از اداره ملی اقیانوسی و جوی (NOAA)، سیستم‌های «بی ای اِی» BAE (Ball Aerospace & Technologies Corporation) از بولدر، کلرادو را برای توسعه ابزاری برای نظارت بر کیفیت هوا و ارائه اطلاعات در مورد تأثیر هوا انتخاب کرده است.

ارزش این قرارداد ۳۶۵ میلیون دلار است که شامل توسعه یک ابزار پرواز و همچنین گزینه‌هایی برای تحقیقات بیشتر است. مدت اجرای پیش بینی شده برای این قرارداد نیز شامل پشتیبانی ۱۰ ساله عملیات در مدار و ۵ سال ذخیره‌سازی آن است که در مجموع ۱۵ سال برای هر مدل پروازی است. این عملیات در سیستم‌های بی ای ای، مرکز پرواز فضایی گودارد ناسا در گرین‌بلت، مریلند و مرکز فضایی کندی آژانس در فلوریدا انجام می‌شود.

ابزار اجرای این عملیات «ای سی ایکس» GeoXO Atmospheric Composition (ACX) یک طیف‌سنج فراطیفی است که طیف گسترده‌ای از نور از ماوراء بنفش تا مرئی را اندازه‌گیری می‌کند و مشاهدات ساعتی آلاینده‌های ناشی از حمل و نقل، تولید برق، صنعت، استخراج نفت و گاز، آتشفشان‌ها و آتش سوزی‌های جنگلی و همچنین آلاینده‌های ثانویه تولید شده از این گاز‌های گلخانه‌ای را پس از قرار گرفتن در جو ارائه می‌دهد.

داده‌های این طیف‌سنج با ارائه مشاهدات و اندازه‌گیری‌های مداوم ترکیب جوی، پیش‌بینی و نظارت بر کیفیت هوا را بهبود می‌بخشد و اثرات سلامتی ناشی از آلودگی شدید مانند آسم، بیماری‌های قلبی عروقی و اختلالات عصبی را کاهش می‌دهد و به دانشمندان کمک می‌کند تا کیفیت هوا را افزایش دهند.

محدوده قرارداد نیز شامل عمل به وظایف و تامین محموله‌های لازم برای طراحی، تجزیه و تحلیل، توسعه، ساخت، یکپارچه سازی، آزمایش، تأیید، ارزیابی، پشتیبانی از پرتاب، تامین و نگهداری تجهیزات پشتیبانی زمینی ابزار و عملیات پشتیبانی در مرکز عملیات ماهواره‌ای اداره ملی اقیانوسی و جوی ایالات متحده آمریکا است.

سازمان منتخب ناسا در واقع وظیفه مانیتور کردن کیفیت هوا و نظارت بر آلودگی هوا را بر عهده دارد و قرار است یک سیستم نوآورانه برای اندازه گیری کیفیت هوا را توسعه دهد.

این سازمان با ناسا برای توسعه یک سازه کیفیت هوا با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و نوآورانه همکاری می‌کند و بدین ترتیب سازه جدید که به وسیله  سیستم‌های «بی ای اِی» طراحی و ساخته شده به اداره ملی اقیانوسی و جوی تحویل داده می‌شود تا بتواند اطلاعات دقیق‌تری از کیفیت هوا را دریافت کند و آنها را برای تصمیم گیری‌های مربوط به آلودگی هوا و اقدامات مناسب استفاده کند.

توسعه این سازه جدید نشان از تعهد ناسا به بهبود کیفیت هوا و محیط زیست دارد و تلاش‌های آنها برای حفظ سلامت محیط زیست و بهبود شرایط زندگی انسان‌ها را تایید می‌کند. این همکاری مثبت قطعاً به تحقق اهداف مشترک آنها در زمینه حفاظت از محیط زیست کمک می‌کند و بهبود مستمر در کیفیت هوا را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • آیفون تاشو به زودی روی خط تولید قرار می‌گیرد/ عکس
  • ناسا هر ساعت تمام آلاینده‌های هوا را اندازه‌گیری می‌کند
  • ظاهر آیفون متحول می‌شود/ جزئیات
  • هوش مصنوعی در دستان iOS 18!
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • ساعت هوشمند Black Shark GS3 عرضه شد
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود