Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@15:46:00 GMT

رئیس دوره‌ای اوپک تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۹۲۸۶

رئیس دوره‌ای اوپک تغییر کرد

در پی تغییر در ترکیب کابینه الجزایر و مجزا شدن وزارتخانه‌های انرژی و معادن، عبدالمجید عطار به عنوان وزیر جدید انرژی این کشور منصوب شد.

به گزارش ایلنا از رویترز از الجزیره، الجزایر پس از سال‌ها کسری بودجه، به دنبال کاهش درآمد این کشور تولیدکننده عمده نفت و گاز وزیر جدید انرژی خود را معرفی کرد.

به نقل از تلویزیون دولتی الجزایر، عبدالمجید عطار، مدیرعامل پیشین شرکت دولتی نفتی سوناطراک به عنوان وزیر جدید انرژی این کشور معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الجزایر ایمان بنابدراهمان را نیز به عنوان وزیر جدید دارایی این کشور معرفی کرد.

تغییر ساختار بخشی از کابینه این کشور تنها 6 ماه پس از تشکیل دولت جدید، همزمان با تحولات بزرگ سیاسی الجزایر صورت گرفت.

الجزایر که سال‌هاست به دلیل کاهش قیمت نفت در سال ۲۰۱۴، مصرف بیشتر داخلی و رقابت اروپا برای گاز این کشور با مشکل کمبود درآمد دست و پنجه نرم می‌کند، اکنون با سقوط جدیدی در بازار انرژی که ناشی از همه‌گیری جهانی ویروس کروناست روبه‌رو شده است.

الجزایر پارسال با تصویب قوانینی سعی کرد سرمایه‌گذاری بیشتری را در بخش انرژی به منظور اصلاح کاهش ظرفیت تولید میدان‌های نفتی فرسوده این کشور جذب کند و کشورهای دیگر را به مشارکت در بخش‌های مختلف اقتصاد الجزایر ترغیب کرد.

الجزایر از سال ۲۰۱۴ بیش از نیمی از ذخایر ارزی خود را از دست داده است.

به گزارش تلویزیون دولتی الجزایر، محمد عرقاب وزیر انرژی پیشین این کشور به عنوان وزیر معادن منصوب شد.

لینک کوتاه: asriran.com/00357T

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اوپک عنوان وزیر وزیر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود

ایسنا/قم ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در حالی آغاز شده است که قم در این نمایشگاه غرفه داشته و به معرفی ظرفیت‌های صادراتی استان می‌پردازد.

 این نمایشگاه از صبح امروز هشتم اردیبهشت‌ماه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

قم جزء ۳۱ استانی است که در این نمایشگاه به معرفی توانمندی‌های صادراتی خود در حوزه‌های مختلف همچون صنعت، کشاورزی و صنایع دستی پرداخته است.

محصولاتی همچون انگشتر، پسته، کفش، آرایشی و بهداشتی، سنگ‌های زینتی بخشی از کالاهای صادراتی قم هستند که در این نمایشگاه در معرض عموم قرار گذاشته شده است.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴  در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی میلاد تهران برپا شده و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • زمان بازگشت به جنوب خط استوا
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • افتتاح ۳ مگاپروژه حوزه انرژی سریلانکا توسط سید ابراهیم رئیسی/ امضای ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا/رئیسی: تهدیدها و تحریم ها ملت ایران را متوقف نکرده است/ رئیس جمهور سریلانکا: از حمایت های ایران تشکر می کنیم