Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید می‎گوید خروج آمریکا از توافق هسته‌ای شادترین لحظه وی در کاخ سفید بوده است. تاریخ انتشار: 11:37 - 04 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۱۷۳۲

خبرگزاری میزان – «جان بولتون»، مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید، می‎گوید «زمانی که در ماه آوریل ۲۰۱۸ به دولت ملحق شدم، ما هنوز عضوی از توافق هسته‌ای بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی که با شبکه «فاکس نیوز»، مصاحبه کرده می‎افزاید «خروج آمریکا از توافق هسته‌ای شادترین لحظه من، شاید در تمامی مدت حضور در دولت ترامپ بود.»

«بولتون»، در بخش دیگری اظهار داشت «سیاست ترامپ در قبال ایران طی ۱۴ ماه نخست ریاست جمهوری تفاوت چندانی با سیاست باراک اوباما نداشت.»

مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید همچنین مدعی شد «دونالد ترامپ خط مشی سخت خود را در برابر ایران زیر پا گذاشته است؛ ما فشار زیادی به ایران وارد کردیم، اما در اواخر حضور من در کاخ سفید، ترامپ هنوز به دنبال توافق با ایران بود، ترامپ هنوز به دنبال دیدار با مقام‎های ایران بود.»

بیشتر بخوانید: پرتکرارترین کلمات در کتاب جان بولتون ترامپ قصد داشت در فرانسه با ظریف دیدار کند

«جان بولتون»، همچنین در این مصاحبه به استعفای خود از دولت ترامپ اشاره کرده و گفت «دلیل این اقدام رفتار‌های دمدمی مزاج و بی ثبات ترامپ بوده است.»

انتشار کتاب جدید بولتون با عنوان «در اتاقی که اتفاق افتاد» و افشای جزئیات بیشتر از تحولات کاخ سفید در دوران حضور وی، جنجال بسیاری را در آمریکا به همراه داشته است.

ترامپ و اطرافیان وی طی هفته های اخیر، ضمن حملات لفظی شدید علیه جان بولتون، اعلام کردند که کتاب وی حاوی اطلاعات محرمانه بوده و انتشار آن غیر قانونی است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا دونالد ترامپ جان بولتون کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید

سخنگوی سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد یک خودرو به حصار کاخ سفید در آمریکا برخورد کرد و راننده آن کشته شد.

وی گفت: اندکی قبل از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت محلی یک خودرو با سرعت زیاد به دروازه بیرونی مجموعه کاخ سفید برخورد کرد. ماموران سعی کردند به راننده کمک کنند، اما وی در دم جان باخت. تحقیقات در حال انجام است.

سال گذشته نیز در ایالت دلاور آمریکا یک راننده خودرو با خودرویی که در کنار کاروان جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قرار داشت تصادف کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • همکاری ایران و آژانس تحت تأثیر رویکرد و رفتار بی‌ثبات و متناقض آمریکا قرار نگیرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • هنیه: خواهان توافقی برای تضمین خروج اشغالگران از غزه هستیم
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق