Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:19:34 GMT

راه‌اندازی پویش اهدای کتاب و خون در ایلام

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۹۳۷۰

راه‌اندازی پویش اهدای کتاب و خون در ایلام

سمیه حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پویش به مناسبت دهه کرامت و با هدف تامین کتاب‌های مورد نیاز برای کتابخانه‌های روستایی در مناطق محروم و همچنین تامین خون مورد نیاز برای بیماران و نیازمندان راه‌اندازی شده است و کتابخانه‌های عمومی به عنوان پایگاه جمع‌آوری کتاب‌های اهدایی و محل ثبت‌نام برای اهدای خون در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تقویت منابع کتابخانه‌های روستایی، ایجاد حس همدلی، ترویج فرهنگ اهدای کتاب و کتابخوانی و اشاعه سنت حسنه اهدای خون را از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

حیدری اضافه کرد: با توجه به اینکه نیاز به خون و کتاب همیشه وجود دارد و همانگونه که مصرف خون در هر زمان و شرایطی برای نیازمندان ضروری است، تهیه کتاب و منابع اطلاعاتی برای علاقه‌مندان به کتابخوانی نیز ضروری است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام اضافه کرد: با توجه به کاهش اهدای خون در سطح استان به علت شیوع کرونا، این موضوع باعث کاهش ذخیره خونی در استان شده است و از طرفی با توجه به آغاز فصل تابستان تامین کتاب مورد نیاز کتابخانه‌های روستایی می‌تواند نقش بسزایی در غنی‌سازی اوقت فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان ساکن در این مناطق داشته باشد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم  استان برای پیوستن به این پویش، ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح که تا پایان سال ادامه خواهد داشت بخش زیادی از کتاب‌های مورد نیاز کتابخانه‌های عمومی روستایی و ذخایر خونی استان تامین شود.

برچسب‌ها سازمان انتقال خون ايران استان ایلام نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان انتقال خون ايران استان ایلام نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتاب سازمان انتقال خون ايران استان ایلام نهاد كتابخانه های عمومی کشور کتاب مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش معلم من در اخبار استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ شما هم می توانید با ارسال ویدئوهای قدردانی خود از معلمان به شماره 09108938711 در پیام رسان بله، به پویش معلم من بپیوندید. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پویش معلم من در اخبار استان اردبیل
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه