Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین عباس ولی، کارشناس مذهبی در جلسه مدیران استان هیأت‌ها گفت: یکی از مهمترین مشکلات جبهه انقلاب این است که طراز حساسیت هایش به اندازه، ولی اش نیست.

او افزود: اگر مقام معظم رهبری سیاست فرزند آوری را در دل بحران اقتصادی عنوان کردند بسیار هوشمندانه است؛ هیئت هایمان را باید به این سمت ببریم که چه کسی تردید دارد؛ یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبری بحث جمعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سطح حساسیت‌های انقلاب در حوزه جمعیت و فرزند آوری با سطح دغدغه رهبری تفاوت دارد وظیفه جبهه انقلاب این است اشاره را ببینند درست است باید پشت سر، ولی فقیه حرکت کرد، ولی این بدان معنی نیست بگذاریم مسئله‌ای به بحران تبدیل شود سپس رهبری به آن اشاره کند و ما دنبال آن مسئله برویم.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرزندآوری جمعیت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام مهدی پورآرین معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد قزوین گفت: این نمایشگاه  با هدف تمرکز بر فعالیت‌های مهدوی در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی در طبقه همکف کتابخانه مرکزی دانشگاه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۸ غرفه با موضوعات خداشناسی، مکتب اهل بیت (ع)، شناخت واقعی امام زمان (عج)، تاریکی‌های عصر ظهور و فتنه‌های آخر زمان فعال است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: این نمایشگاه می‌تواند با حضور استادان برجسته در حوزه مهدویت به استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های استان و دانش آموزان در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی ارائه خدمات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • مهمترین دغدغه‌های معلمان نمونه کشور در دیدار با رهبری
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است