Web Analytics Made Easy - Statcounter

​به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عنایت الله ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در احکام جداگانه ای علیرضا حیدری را به سمت مدیر کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان مرکزی و عبدالرحیم طاهری را به سمت مدیر کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات واحد های برون مرزی و واحدهای مستقل دانشگاه منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی تبار ضمن تشریح اهداف ایجاد اداره کل نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان مرکزی نکاتی را درخصوص واحدهای برون مرزی و واحدهای مستقل ارائه کرد.

وی با اشاره به مقوله نظارت در دانشگاه آزاد اسلامی به اهمیت جایگاه نظارتی و تبیین شرایط خاص آن در برهه حساس کنونی پرداخت و بر سعه صدر در استماع شکایات و انتقادات آحاد جامعه دانشگاهی تأکید کرد.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اجرای دقیق بخشنامه ها و رعایت دستورالعمل های صادره، اظهار داشت: رعایت انصاف و پرهیز از ورود به دسته بندی های سیاسی باید سرلوحه کارمان باشد.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آئین اختتامیه دومین نشست افق تحول دانشگاه اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در روز دوم این اجلاسیه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سید عبداله میر غیاثی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، اکبر نصرالهی رئیس دانشکدگان هنر و رسانه، زهرا السادات مشیر استخاره مدیر گروه کشوری علوم اجتماعی، محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر، مدیران گروه علوم اجتماعی کشوری، علی چیتگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس و روسای واحد‌های دانشگاهی و معاونین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار شد.

دکتر طهرانچی در حاشیه مراسم اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی با دکتر چیتگر دیدار و گفت‌وگو کرد.

اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) واحد چالوس در قالب کمیته‌های کارگروه علوم اجتماعی در چهار بخش کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از ۲ برابر شده است
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود