Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:46:20 GMT

سایت فدراسیون والیبال در حذف پیام عجولانه عمل کرد!

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۹۷۹۹

سایت فدراسیون والیبال در حذف پیام عجولانه عمل کرد!

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های فصل گذشته لیگ برتر والیبال در حالی به اتمام رسید که به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات نیمه تمام باقی ماند. پیش از اعلام رسمی پایان رقابت ها، تیم پیام مشهد به دلیل عدم تعهدات مالی از جدول مسابقات کنار گذاشته شده بود.

با اعلام کمیته رویدادها و مسابقات لیگ برتر والیبال قرار است فصل جدید مسابقات شهریورماه آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حذف تیم پیام اما این تیم با جذب مسعود آرمات خود را برای حضور در فصل آتی رقابت ها مهیا می کند.

علی شیخ الاسلام در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سئوال که چطور تیم پیام پس از حذف از جدول مسابقات در حال آماده سازی تیم برای حضور در مسابقات است، گفت: خیر، این طور نیست. تیم پیام از جدول مسابقات حذف نشده بود، بلکه سایت فدراسیون عجولانه عمل کرد. ما صحبت هایی با داورزنی داشتیم و قرار بر این بود تیم بدهی های خود را تسویه کند که پس از آن کلا مسابقات به پایان رسید.

مدیرعامل باشگاه پیام مشهد ادامه داد: برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده ایم و هر تیمی که تا ۱۵ تیرماه تعهدات خود را عمل نکند، از جدول کنار خواهد رفت.

وی در پاسخ به این سئوال که پیام مشهد فصل گذشته توان پرداخت غذای بازیکنان را نداشت، چگونه می تواند بدهی ۲ میلیارد را پرداخت کند، گفت: خیر، وضعیت در این حد نبوده است، برخی از بازیکنان بزرگنمایی کرده و برای تیم حاشیه درست کرده اند. ۴۵ درصد قراردادها پرداخت شده و نسبت به تیم های دیگر عقب نبوده ایم.

شیخ الاسلام در پاسخ به این سئوال که مبلغ دقیق بدهی تیم پیام چقدر است، گفت: بدهی حدود ۲ میلیارد تومان است که البته بخش اعظم آن مربوط به سال ۹۷ می باشد، زمانی که شهرداری اسپانسر تیم بود و به تعهداتش عمل نکرد.

کد خبر 4957345 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال مسعود آرمات والیبال علی شیخ الاسلام تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فدراسیون کشتی فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتسال ایران اتحادیه جهانی کشتی فرهاد مجیدی کمیته ملی المپیک فوتسال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به تیم ملی والیبال

در آستانه لیگ ملت‌های والیبال یک اتفاق تلخ برای تیم ملی رخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 که از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود، از امروز وارد فاز جدی‌تر شد.

بردیا سعادت به دلیل گذراندن دوران نقاهت پس از حادثه رانندگی‌اش در ترکیه از هفته گذشته به اردوی تیم ملی پیوست تا با نظر نهایی کادر پزشکی و فنی در صورت نبود مشکل به تمرین بپردازد، اما با توجه به نتایج آزمایشات و گزارش پزشکی و صحبت‌هایی که با سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون والیبال انجام شد، با در نظر گرفتن اولویت سلامتی بردیا سعادت، به این بازیکن برای گذراندن کامل دوران نقاهت از حادثه رانندگی استراحت داده شد. گفتنی است که زمان کمی برای آمادگی و حضور در لیگ ملت‌های 2024 باقی مانده است و این بازیکن بااخلاق تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت‌ها به استراحت و طی کردن دوران نقاهت خود خواهد پرداخت؛ به همین دلیل خروج وی از اردوی تیم ملی با نظر پائز و موافقت رئیس فدراسیون قطعی شد.

بردیا سعادت در خصوص خروجش از اردوی تیم ملی گفت: در ابتدا از کادر فنی و رئیس فدراسیون والیبال که پس از تصادفی که داشتم جویای احوالم بودند، تشکر می‌کنم. بعد از دوران نقاهتم در ترکیه و پس از ورود به ایران وارد اردوی تیم ملی والیبال ایران شدم اما براساس آزمایش‌هایی که انجام دادم، دکتر نیاز بر این دانست که به خاطر سلامتی‌ام، باید مدتی استراحت کنم.

وی با تاکید بر اینکه مدت کوتاهی قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی نخواهد بود، تصریح کرد: زمان کمی تا شروع لیگ ملت‌ها باقی مانده است. متاسفانه با وجود انگیزه بسیاری که داشتم و علی‌رغم آمادگی ذهنی و بدنی برای پوشیدن پیراهن و عضویت در تیم ملی کشورم برای چهارمین سال متوالی و همچنین تمایلم برای شاد کردن دل مردم با کسب پیروزی، با شرایطی که بعد از تصادفم به وجود آمد قادر به همراهی تیم ملی نیستم.

بازیکن قطر پاسور والیبال کشور ادامه داد: قطعا تمریناتم را ادامه خواهم داد و امیدوارم با فیزیوتراپی و ریکاوری خوب، پرقدرت‌تر از قبل به تیم ملی برگردم. بتوانم از این افتخار برخوردار شوم که بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

tags # والیبال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم