Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهسواري گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت وبه مناسبت سالروز ميلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر پويش #فداي دخترم در کانون فرهنگي هنري حضرت معصومه(س)ايوانکي شهرستان گرمسار راه اندازی شد.

«مریم شهسواری» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان، با بیان اینکه با توجه به نام‌گذاری روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) به نام روز دختر و وجود هجمه‌های گوناگون از سوی رسانه‌های بیگانه علیه دین اسلام و مذهب تشیع و در راستای تکریم دختران در دین اسلام، ویژه برنامه «فدای دخترم» با همکاری آستان مقدسه حضرت معصومه(س) و ستاد هماهنگی کانون ها فرهنگی هنری مساجد کشور و دیگر دستگاه های فرهنگی در نظر گرفته شده است گفت: علاقه‌مندان و کاربران در حوزه فضای مجازی می توانند دراین پویش شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) با بیان اینکه این مسابقه در بخش عکس از جشن‌های خودجوش خانگی با عنوان « فدای دخترم»و بخش فیلم با موضوع تکریم و تجلیل از دختران خانواده برگزار می شود اضافه کرد: این پویش با هدف تکریم شان و منزلت دختران و تقویت نشاط معنوی بین فرزندان برگزار می شود.

 

وی در خصوص شرکت برای علاقمندان تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌بایست برای شرکت به مناسبت فرخنده سالروز ولادت حضرت معصومه(س) در حرکتی خودجوش و مردمی در منازل خود جشن برپا کرده و با درج عبارت فدای دخترم بر روی مقوا یا کاغذ A۴ و نصب آن، توسط گوشی های همراه از مراسم یک قطعه عکس یا فیلم  تهیه و به همراه درج مشخصات هویتی به شماره09128314612  ارسال کنند.

 

شهسواری با تأکید بر لزوم پیوستن به پویش «فدای دخترم بشوم» ادامه داد: تهیه عکس وفیلم وانتشار آن در فضای مجازی با هشتگ #فدای_دخترم، از جشن‌های دهه کرامت مانند آذین بندی منزل، کوچه و خیابان، تهیه کیک خانگی و ... ارسال کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س)با اشاره به محدودیت برگزاری برنامه‌های دهه کرامت به دلیل شیوع کرونا گفت: در سال جاریبیشتر برنامه های این کانون  در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه برنامه های کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) در دهه کرامت با رویکرد ایجاد نشاط و محتوای مناسب با توجه به سلیقه و نیاز مخاطب با محوریت معرفی سیره حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) در فضای مجازی اجرا می شود اظهارامیدواری کرد: با تولیدات در فضای مجازی،فضایی شاد و مفرح را برای خانواده ها ایجاد کنیم.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویژه برنامه های دهه کرامت حضرت معصومه س فرهنگی هنری فضای مجازی فدای دخترم دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام مهدی عبدی امروز در نشست با خبرنگاران در سخنانی عنوان کرد: دهه کرامت امسال از روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه مصادف با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود و تا روز ۳۱ اردیبهشت‌ماه میلاد امام رضا(ع) با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی ادامه دارد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: بر همین اساس بیش از۳۰۰ عنوان برنامه فرهنگی ویژه ایام دهه کرامت به دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه برای اجرا پیشنهاد شده است و امیدواریم بتوانیم فضای شادی و نشاط را در جامعه رقم بزنیم.
 
وی در ادامه سخنان خود افزود: یکی از ویژه برنامه‌های دهه کرامت امسال حضور خادمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در استان کرمانشاه است که برنامه‌های متنوعی را به همراه پرچم متبرک اجرا خواهند کرد.
 
حجت الاسلام عبدی اظهار کرد: خادمان حضرت معصومه(س) به همراه پرچم متبرک این آستان از روز ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه در استان کرمانشاه حضور دارند و برنامه‌هایی را در مساجد، محلات، بیمارستان‌ها و پادگان‌های نظامی اجرا می‌کنند که در مجموع ۴۰ عنوان برنامه پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشن روز دختر همزمان با شب میلاد حضرت معصومه(س) در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) طاق‌بستان کرمانشاه با حضور دختران برگزار خواهد شد.
 
این استاد حوزه خاطرنشان ساخت: از تاریخ ۲۲ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه نیز دو کاروان خادمان رضوی به همراه پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) در استان کرمانشاه و در شهرهای مختلف حضور پیدا خواهند کرد که مجموعه خادمیاران رضوی ۲۰۰ برنامه را اجرا می‌کنند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: برگزاری جشن پياده‌روی خانوادگی، حضور در مساجد و محلات، جشن روز میلاد امام رضا(ع)، اطعام رضوی، سفرخانه رضوی، ارائه خدمات توسط کانون‌های تخصصی خدمت رضوی، اعزام زائر اولی به مشهد مقدس و... از جمله‌ برنامه‌های خادمان رضوی در استان کرمانشاه است.
 
حجت الاسلام عبدی در پایان سخنان خود یادآور شد: سال گذشته جشن‌های دهه کرامت با استقبال ویژه مردم مواجه شد و امسال نیز سعی داریم با همراهی مردم جشن‌های گسترده را در این دهه با شور و نشاط رقم بزنیم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌های دهه کرامت با حضور سفیران کریمه اهل‌بیت(ع) در یزد
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ کرامت است
  • بیرق دهه کرامت بر سر در خانه‌ها نصب شود
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ی کرامت است
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان