Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:48:50 GMT

کار برای رحمان رضایی سخت و لذت‌بخش است!

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۹۹۹۰۶

کار برای رحمان رضایی سخت و لذت‌بخش است!

ایسنا/مازندران مربی رایکا بابل با اشاره به آمادگی این تیم برای ادامه حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، گفت: بالاخره کار کردن با رحمان هم سخت هم لذت بخش است! باید با تفکرات وی کنار بیایی چون ایشان جز بهترین‌های آسیا بوده اند و سال‌ها حضور در لیگ سخت کالچو ایتالیا را تجربه کرده است.

عزت نوروزی در حاشیه دیدار دوستانه رایکا و شهدای بابلسر درگفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهدای بابلسر تیم بسیار خوب، جنگنده و با کیفیت بالایی است که به صابر میرقربانی بابت تیم خوبش تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مسئولان بابلسر انتظار می رود که صابر میر قربانی را تنها نگذارند. شهدای بابلسر تیم بسیار خوبی است و امیدواریم با حمایت مسئولین فصل آینده تیم را برای صعود به لیگ یک ببندند.

وی در خصوص شرایط رایکا بیان کرد: تیم رایکا هم تمرینات سختی را پشت سر گذاشته و چند بازی تدارکاتی نیز انجام داده ایم.

مربی رایکا بابل در خصوص آمادگی دروازبانان این تیم گفت: در این بازی ها تیم هیچ گلی دریافت نکرده است. گلرهای خوبی در تیم داریم. سه دروازه‌بان آماده و سرحال داریم که هم رفاقت و هم رقابت می‌کنند و این برای من بسیار خوشحال کننده است.

نوروزی با بیان اینکه روند رو به رشد را خیلی خوب طی کردیم، افزود: رحمان رضایی هنوز از روند کار بازیکنانش راضی نیست، او از تیمش بیشتر انتظار دارد و همه باید اینجا سخت کار کنند و ساعت ها وقت را برای آنالیز و طراحی تمرینات و دیدن فیلم حریفان برنامه ریزیی می‌کند.

وی ادامه داد: بالاخره کار کردن با رحمان هم سخت هم لذت بخش است! باید با تفکرات وی کنار بیایی چون ایشان جز بهترین‌های آسیا بوده اند و سال‌ها حضور در لیگ سخت کالچو ایتالیا را تجربه کرده است.

نوروزی با تمجید از عملکرد سرمربی موفق رایکا افزود: هر دقیقه بودن با ایشان یک درس زندگی و موفقیت است. تفکرات حرفه ی را کاملا در ایشان می‌بینید. در کنار آقا رحمان، آقای فرزاد حافظی هم زحمات زیادی می‌کشد. ایشان مربی با دانش و با تجربه‌ای است که سال‌ها سرمربی نفت مسجد سلیمان بوده که به آقا رحمان و مجموعه کمک شایانی می‌کند. ایشان از نظر اخلاقی یک معلم است، به امید خدا با تلاش همه مجموعه باشگاه و حمایت مردم خوب بابل و مسئولان شهرستان و استان، جایگاه این تیم به عنوان تک نماینده مازندران در لیگ یک در جدول بهتر شود و روزهای خوبی برای مردم بابل در راه باشد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال رایکا بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۹۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان

عکسی از محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از اعضای اصلی شورای ائتلاف در جلسه‌ای با اعضای شریان منتشر شده که گمانه‌هایی را ایجاد کرده است که آیا او قصد جدا کردن راه خود از حداد عادل و قالیباف را دارد؟

در این میان، ابوالقاسم جراره، دبیرکل شریان در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: جلسات مختلفی با آقای رضایی داشته و گفتگو کردیم، اما ایشان در جلسه شریان با منتخبان مجلس حضور نداشتند.

جراره از بیان جزئیات درباره جلسات شریان با محسن رضایی خودداری کرد.

دیگر خبرها

  • سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود