Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس پایتخت از کشف بزرگترین محموله مواد مخدر پایتخت طی سال‌های اخیر خبر داد.

در مراسم رونمایی از کشف بزرگترین محموله مواد مخدر تهران در سال‌های اخیر که صبح امروز برگزار شد سردار حسین رحیمی اظهار کرد: در ایام هفته جهانی مبارزه با مخدر هستیم و پلیس هم اقدامات خود را مضاعف کرده است که مصداقش عملیات ظفر چهار بود و این عملیات هم در بخش برخورد با قاچاقچیان بین المللی و هم خرده فروشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه عزم خود را برای مبارزه جدی با افرادی که با جان دیگران بازی می‌کنند جزم کرده ایم، ادامه داد: امروز یکی از بزرگترین و پیچیده ترین باندهای مهم کشور با دو تن و ٧٠٠ کیلو مواد مخدر در دام پلیس گرفتار شد که این محصول عملکرد طولانی مدت پلیس است. ما از اسفند سال گذشته به دنبال این مورد بودیم که با استفاده از شگردهای خود چند بار متواری شده بود که این باند نهایتا طی روز گذشته گرفتار و تا کنون سه نفر در این راستا دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی پایتخت ارزش این محموله را بالغ بر ١۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این محموله با یک تریلر تقریبا یک هفته در مسیر بود و در نقاط مختلفی از کشور توقف می‌کرد و این محموله در قالب حمل یک بار تجاری در حال انتقال به تهران بوده است.

سردار رحیمی افزود: ما در یک مورد دیگر از این باند بالغ بر ٢٠٠ کیلوگرم مواد مخدر طی ماه های گذشته کشف کرده‌ایم و اقداماتی که این باند انجام می دهد برای توزیع در تهران است که در تهران با خرده فروشان همکاری می‌کنند./ ایسنا 

 

 

415کیلو تریاک در خراسان جنوبی کشف شد

 

415کیلو تریاک در خراسان جنوبی کشف شد

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۸۰۰۰ بسته تنباکوی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در این باره گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودروهای عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف و ضبط شد.

افشاری ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت