Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: حجت الاسلام رئیسی با عملکرد مناسب سبب امیدواری مردم به نظام و انقلاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، به مناسبت هفته قوه قضائیه برنامه های مختلفی در بخش چاروسا از سوی دادگستری و مسئولین این بخش برگزار شد.

در مراسمی با حضور در گلزار شهدا شهر قلعه رئیسی مزار شهدا غبارروبی و عطر افشانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قلعه رئیسی در این مراسم شهدا را مایه افتخار انقلاب دانست و گفت: پدیده شگفت‌آور در مورد شخصیت شهید بهشتی؛ مظلومیت و در عین حال صلابت و اقتدار ایشان و سرانجام پیروزی در صحنه‌های مختلف است.

صلواتی بیان کرد: شهید بهشتی حجم انبوهی از اهانت‌ها و ناسزا‌هایی را که همه روزه از سوی منافقین، لیبرال‌ها، جریانات ضدانقلاب و محافل و مراکز بیگانه علیه ایشان به کار گرفته می‌شد، با خونسردی مثال‌زدنی و بی‌آن که خم به ابرو آورد تحمل می‌کرد و زبان جز به نصیحت فحاشان و ناسزاگویان نمی‌گشود.

در ادامه رئیس، دادرس و مجموعه دادگستری با حضور در دفتر امام جمعه قلعه رئیسی با ایشان دیدار و نسبت به عملکرد دادگستری توضیحاتی را ارائه کردند.

سید سعید سعادت فر در این نشست با تقدیر از تلاش ها و حمایت امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: تلاش امام جمعه در چندین موضوع و پرونده که سبب صلح و سازش قرار گرفت قابل تقدیر بود که این نشان از درایت و تلاش ائمه جمعه برای حل اختلافات منطقه ای است که قضات و مجموعه دادگستری باید به این مهم توجه و حمایت کنند.

رئیس دادگستری چاروسا افزود: شهید بهشتی با این همه خصلت‌های نیکو، انقلابی و پایبندی جاودانه تا حد جان به آرمان‌های نهضت اسلامی امام راحل(ره) در تاریخ جاودانه و سربلند شد.

سعادت فر خاطرنشان کرد: هفته قوه قضائیه فرصت مناسبی است تا بتوان موضوعات مطرح شده در زمینه عدالت و قانون را برای مردم تبیین و شهروندان را نسبت به حقوق خود مطلع کرد.

در ادامه حجت الاسلام اسماعیل صلواتی هم در این نشست با تبریک هفته قوه قضائیه به رئیس و دادرس و مجموعه همکاران دادگستری عنوان کرد: آنچه امروز مردم را در دستگاه قضا و در جامعه امیدوارکرده عملکرد امیدوار کننده حجت الاسلام رئیسی رئیس دستگاه قضا است و امروز مشاهده می کنیم که با عملکرد انقلابی و جهادی همه مردم از آن استقبال و در جهت آینده امیدوارتر حرکت می کنند.

امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: امروز مناطقی همچون چاروسا و دیشموک هم نیاز است با عملکرد امیدوارکننده دستگاه دادگستری و قضات در حل مشکلات مردم امیدواری را بین مردم رواج و انتقال دهند تا شاهد پیشرفت و امیدواری مردم به این منطقه از استان باشیم.

وی ورود دستگاه دادگستری چاروسا و دیشموک را به محور قلعه رئیسی به دهدشت و دیشموک نیاز اساسی دانست و گفت: چرا بعد از سالها همچنان مردم دو بخش از استان شاهد مشکلات اساسی در زمینه راه ارتباطی باشند که برای طی نمودن مسیر قلعه رئیسی تا دهدشت باید چندین پیچ و دست انداز زیاد را بگذارنند که هر ماه شاهد اتفاقات ناگوارتری هستیم.

صلواتی به تصادف خانواده چاروسایی در تونل این محور اشاره و خاطرنشان کرد: تونلی که پس از سالها در این مسیر روشنایی مناسبی ندارد، دست انداز و چندین چند مشکل دارد اما کسی به آن فکر نمی کند باید دستگاه دادگستری ورود کند و با خاطیان برخورد کند چرا یک خانواده را از داشتن مادر محروم می کنند با یک سهل انگاری؟، آبرسانی از دره خواجه تا روستاهای قلعه رئیسی بالغ بر 5الی 6میلیارد 10سال پیش هزینه شد اما امروز هیچ گونه خدماتی به مردم نیم دهد حتی لوله های آن را جهاد کشاورزی جمع کرد؟ لذا امیدواری مردم در دادگستری به این است که قاضی به عنوان مدعی العموم ورود و با کسانی که در این زمینه کم کاری می کنند برخورد نشود.

صلواتی فضای مجازی را بسیار خطرناک برای خانواده ها دانست و عنوان کرد: فضای مجازی به عنوان یک معضل اساسی برای خانواده ها دانست، معضل اساسی دیگر مشکلاتی است که امروز خانواده ها از آن نگران کننده هستند مواد مخدر است که اگر راه کاری برای آن پیدا نشود در آینده نزدیک شاهد اتفاقات ناگواری هستیم.

وی در ادامه با تقدیر از مجموعه دادگستری چاروسا و اخلاق خود و صعه صدری که با ارباب رجوع دارند بیان کرد: یکی از اقدامات خوبی که در گذشته و احکام صادره در این دادگستری داشتیم احکامی بودند که هم بازدارنده و هم سبب همان سیاسیت کلی دادگستری می باشد.

امام جمعه قلعه رئیسی در پایان امنیت امروز منطقه و کشور را مدیون همین دستگاه قضا و نیروهای نظامی و انتظامی دانست و از همه مردم و مسئولین خواست تا با همکاری و دلگرمی به آنها از آنها حمایت کنند.

سیدسعید سعادت فر در ادامه با بیان اینکه در زمینه محور قلعه رئیسی به دهدشت بات اعزام بازرسی خواستار پیگیری به جد شدند و قول می دهیم با کسانی که در این زمینه در طول این مسیر کم کاری کنند برخورد می شود.

انتهای پیام/82021

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی عملکرد قوه قضائیه امام جمعه امام جمعه قلعه رئیسی امیدواری مردم حجت الاسلام دستگاه قضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان خوی ضمن تبریک روز نهم اردیبهشت روز شوراها به اعضا شوراهای اسلامی اظهار کرد: گره‌گشایی از مشکلات مردم و نیازهای اساسی در مصوبات و مقررات باید در دستور کار اعضای شورا باشد.

وی با بیان اینکه مردم این افراد را به‌عنوان مشاور امین انتخاب می‌کنند تا در روستاها و شهرها بتوانند نیازمندی‌های اساسی مردم را مد نظر قرار دهند و نباید نیازها و موارد غیر ضروری جای خود را به نیازهای ضروری بدهد، افزود: اعضای شوراها باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که بتوانند از مشکلات اولویت دار مردم مثل ترافیک گره‌گشایی کنند.

امام جمعه شهرستان خوی با بیان اینکه مردم را باید ولی نعمت بدانیم، تصریح کرد: امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین مردی که انقلاب ما مرهون وجودش است می‌فرمایند به من اگر خادم بگویید خوشحال‌تر از این هستم که به من رهبر بگویید، ما مردم را ولی نعمتمان بدانیم. خانواده‌های مکرم شهدا ولی نعمت ما هستند.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی با تاکید بر اینکه تکریم و حفظ کرامت انسانی در مجموعه شورا و شهرداری و ادارات شهرستان توصیه بنده است، گفت: اجتناب از نزاع‌های سیاسی و تنش‌زا و به کار گرفتن تمام تلاش و توان در راستای خدمت بی منت به مردم، حفظ روحیه امید و نشاط اجتماعی در میان مردم با رعایت اصل عدالت و توزیع عادلانه امکانات از جمله مواردی است که اعضا شوراها باید به آن توجه کنند.

وی با اشاره به عملکرد مدیریت شهری خوی یادآور شد: در عرصه‌های فرهنگی کارهای بسیار خوبی انجام می‌شود، در راستای گسترش فضای سبز و پارک‌ها و تنظیم خیابان‌ها و معابر و کمربندی‌ها کارهای فاخری انجام شده است اما در برخی از مناطق شهر نیاز مبرم به نهال کاری، ایجاد پارک و مراکز تفریحی، مراکز ورزش عمومی، پارک محله، گسترش فضای ورزشی (به ویژه فضای ورزشی ویژه بانوان) وجود دارد.

امام جمعه شهرستان خوی همچنین با اشاره به عملیات وعده صادق عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب موضوع اصلی در قضایای اخیر اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و شکست هیمنه دشمن بوده و تعداد موشک و یا اصابت به هدف اهمیتی پایین‌تر دارد.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی اظهار کرد: مسئله قدرت، جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زد، مسئله شکست هیمنه اسرائیل جنایت کار است. مسئله تشجیع و قوت قلب مسلمانانی است که اسیر حکام بی‌لیاقت و دنیازده هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز کارگر افزود: حمایت از کارگر به این معنی است که ما جنس ایرانی و داخلی را خریداری بکنیم تا ثروت ملی افزایش پیدا بکند.

 

امام جمعه شهرستان خوی گفت: تضمین امنیت شغلی، مسئله بیمه‌ها و اجرا نشدن سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی، ایمنی نیروی کار و ارتقای مهارت‌های شغلی چهار مسئله مهم کارگران است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی همچنین با اشاره به در پیش رو بودن روز معلم تصریح کرد: در عظمت معلم همین بس که همه ما وقتی به دنیا آمدیم هیچ چیزی بلد نبودیم معلم به ما یاد داد تا قرآن و مفاتیح و کتاب‌ها را بتوانیم بخوانیم، این معلم در دل انسان یک چراغی را روشن کرد و انسان را از جهل به دانایی رساند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت