Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان گفت با قدرت، اعتماد و جرات می‌گوییم ما در کنار سوریه می‌ایستیم و از خواست ملت این کشور حمایت می‌کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان، بر حمایت از سوریه در برابر قانون آمریکایی سزار تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد رعد در نشست خبری در مقر سفارت سوریه در دمشق گفت: به اینجا آمده ایم تا موضع خودمان را اعلام و با حکومت و ملت سوریه اعلام همبستگی کنیم. مدت هاست که علیه سوریه اقدام می‌کنند، که تاکنون مراحل و گام‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است. بیشتر آن اقدامات در گذشته شکست خورد و امروز ما در برابر اقدام جدید علیه سوریه هستیم که برای تحریف و فریب افکار عمومی جهان، به آن وجهه قانونی می‌دهند. در واقع، قانونی به نام سزار وجود ندارد. زیرا حاکم و نه جلاد، می‌تواند قانون تعیین کند. در پشت سر قانون سزار یک جلاد و دیکتاتور قرار دارد که می‌خواهد بر ملت‌های جهان سلطه پیدا کند. آن‌ها نمی‌توانند به این شیوه بر جهان سلطه پیدا کنند. جهان خواهان امنیت، عدالت، حق و ثبات است و دولت آمریکا با این رفتار و با این رئیس جمهور، نمی‌تواند این اقدام را محقق کند. آنچه که قانون سزار خوانده می‌شود، در واقع دلیل آشکاری بر این موضوع است که سوریه از دشواری‌های نظامی که می‌خواستند در آن، جایگاه، اراده و نقش سوریه را ویران کنند، عبور کرده است.
محمد رعد افزود: زمانی که نتوانستند نقش آزادی بخش سوریه در جهان عرب ضربه بزنند، به شیوه جدید متوسل شدند. سوریه همواره در کنار ما در لبنان ایستاده است. زمانی که بسیاری از طرف ها، لبنان را رها و به آن پشت کرده بودند. همان‌هایی که امروز به دروغ مدعی حمایت از لبنان هستند، در حالی که لبنان با بحران شدید اقتصادی روبروست. با قدرت، اعتماد و جرات می‌گوییم ما در کنار سوریه می‌ایستیم و از خواست ملت این کشور حمایت می‌کنیم. ما مخالف تجزیه، وابستگی و اشغالگری هستیم. ما از سوریه در جایگاه پایداری و استقامت در برابر قدرت‌های متجاوز و اشغالگر، حمایت می‌کنیم. ما اقدامات علیه سوریه را اقدام علیه همه مبارزان در جهان می‌دانیم. ما به اینجا آمده ایم تا همبستگی کامل خودمان را با سوریه در برابر این توطئه اعلام کنیم. ما صادقانه به رهبری، ارتش و ملت سوریه درود می‌فرستیم و امیدواریم که بتوانیم در کنار یکدیگر، پیروز شویم، زیرا هدف آن‌ها فقط سوریه نیست، بلکه همه کسانی است که وابستگی و اشغالگری را رد می‌کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تاکید محمد رعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان بستر دانشگاه های جهان از جمله آمریکا و اروپا بیش از یک هفته ی است که صحنه آزادی خواهی و عدالت خواهی در حمایت از غزه است. 

دانشجویان و استادان دانشگاه  در پایتخت مقاومت هم  همبستگی خودرا  باخیزش جهانی  و تجمعات دانشگاهیان آمریکا  در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت برخوردهای خشن و غیر انسانی پلیس و نیروهای ویژه آمریکا نشان دادند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • فعالیت‌های گسترده دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه+تصاویر
  • آغاز تحصن دانشجویان لبنانی در حمایت از غزه
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • علّت تغییر رویکرد احتمالی اسرائیل در برابر حماس/ امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند
  • فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲