Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از نصب و راه‌اندازی سومین دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستانی با ظرفیت 500 لیتر بر دقیقه در مرکز گلستان خبر داد.

تورج شیرزادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه،  اظهار داشت: بعد از نصب بزرگترین دستگاه اکسیژن‌ساز استان در مرکز آموزشی درمانی فارابی، با پیگیری‌های به‌عمل آمده توسط تیم مدیریتی دانشگاه، دومین دستگاه اکسیژن‌ساز مرکزی ثابت با ظرفیت 500 لیتر بر دقیقه امروز در بیمارستان گلستان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با نصب این دستگاه در کنار دستگاه موجود که آن هم مدت کوتاهی ست راه‌اندازی شده است، ظرفیت تولید اکسیژن در بیمارستان گلستان به بالای 800 لیتر در دقیقه رسید که حاشیه امنیت بالایی را برای کادر درمان و بیماران بستری در این بیمارستان رقم خواهد زد.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: یک دستگاه 500 لیتری دیگر نیز به‌زودی جهت یکی دیگر از مراکز درمانی تابعه دانشگاه وارد استان خواهد شد.

شیرزادیان تصریح کرد: جمع کل اعتبار تقریبی این حجم خرید سیستم‌های اکسیژن‌ساز مرکزی (چهار دستگاه) به بالای 5.5 میلیارد تومان می‌رسد.

وی ادامه داد: حمایت‌های رئیس دانشگاه، معاونت‌های توسعه و منابع، غذا و دارو و درمان دانشگاه و تیم مدیریتی و همکاران مجتمع آموزشی درمانی امام رضا(ع) در فراهم ساختن امکانات لازم برای راه‌اندازی این دستگاه‌ها بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان گلستان کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی شیرزادیان دستگاه اکسیژن ساز دستگاه اکسیژن ساز راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اورژانس تربت حیدریه، محمد جواد امیری اظهار کرد: بر اساس گزارش EOC دانشگاه، کارشناسان مرکز ارتباطات و هدایت عملیات پس از تریاژ تلفنی و کسب اطلاعات لازم، بلافاصله پایگاه اورژانس مهنه را به محل حادثه اعزام می‌کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه ادامه داد: این حادثه در محور شادمهر به مهنه رخ داده که با توجه به آتش‌سوزی و مسدود شدن جاده برای ساعاتی، امدادگران هلال‌احمر و عوامل آتش‌نشانی نیز توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به محل فوریت فراخوان شدند.

وی با تشریح وضعیت آسیب دیدگان اظهار کرد: این تصادف یک نفر آسیب دیده مَرد را به همراه داشته است که بعد از انجام اقدامات بالینی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است