Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم استقلال گفت: کسب 3 امتیاز از انجام بازی زیبا مهم‌تر است و استقلال برای رسیدن به آن برابر فولاد اقتصادی بازی کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال استقلال در آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، ساعت 21 امشب در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف فولاد خوزستان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌پوشان در صورت پیروزی در دیدار امشب می‌توانند به رده دوم جدول صعود کنند و فاصله‌شان را با پرسپولیس صدرنشین به هشت امتیاز کاهش دهند.

صادق ورمزیار در خصوص تقابل استقلال در خانه فولاد به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: متأسفانه استقلال باز هم مصدومان زیادی دارد که این موضوع کار فرهاد مجیدی را برای چیدن ترکیب مورد نظرش مقابل فولاد سخت خواهد کرد. البته حریف اصلی آبی‌پوشان در بازی امشب گرمای بیش از حد خوزستان است که بازیکنان را اذیت می‌کند. ضمن اینکه فراموش نکنیم به خاطر شیوع ویروس کرونا هنوز تمامی تیم‌ها به شرایط آرمانی نرسیده‌اند و این موضوع از جذابیت‌های مسابقه کم خواهد کرد.

وی افزود: به نظرم سرمربی تیم استقلال برای مصاف با فولاد باید نوع بازی تیمش را به شکلی تدوین کند که بتواند به سه امتیاز مسابقه دست پیدا کند. فوتبال دفاعی با استفاده از ضد حملات روش مناسبی است و اگرچه این سیستم بازی را فوتبال اقتصادی می‌نامند ولی کسب سه امتیاز و حضور در رده دوم جدول ارزش بیشتری از انجام بازی زیبا دارد. فولاد تنها دو غایب دارد و با توجه به اینکه بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود، استفاده چندانی از میزبانی نمی‌تواند ببرد.

پیشکسوت تیم استقلال با اشاره به این موضوع که استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارد، تأکید کرد: امیدوارم برای هیچ‌کدام از تیم‌ها و برگزارکنندگان مسابقه کوچک‌ترین مشکلی ایجاد نشود. درست است که پروتکل‌های بهداشتی به بهترین شکل رعایت خواهد شد ولی انجام مسابقه در شهری که وضعیت قرمز دارد آسان نیست. به نظرم تصمیم سختی از سوی سازمان لیگ گرفته شده که مسابقه در شهر اهواز برگزار می‌شود. می‌شد این مسابقه را در شهری که وضعیت سفید دارد برگزار کرد چون بازی بدون تماشاگر است و برای فولاد فرقی نمی‌کرد که در کجا به مصاف استقلال برود.

وی در خصوص اینکه پرواز استقلال به اهواز اختصاصی نبوده است، گفت: متأسفانه استقلال به خاطر مشکلات مالی که داشته با پروازی به اهواز رفته که مردم عادی نیز در هواپیما حضور داشتند. این وظیفه فدراسیون فوتبال است که به تمامی باشگاه‌ها کمک کنند تا بتوانند با پروازهای چارتر و اختصاصی به شهرهای دیگر بروند. تمامی تیم‌ها از بازیکنان ملی‌پوش بهره می‌برند و اگر بازیکنانی به ویروس کرونا مبتلا شوند تیم ملی متضرر می‌شود. ضمن اینکه چهار تیم ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و از اعتبار بین‌المللی کشورمان دفاع می‌کنند.

ورمزیار در خصوص اینکه استقلال شانسی برای کسب عنوان قهرمانی دارد، تصریح کرد: آبی‌پوشان در نخستین گام باید از سد فولاد بگذرند و فاصله خود را با پرسپولیس به هشت امتیاز تقلیل دهند. در فوتبال هیچ اتفاقی غیرممکن نیست و اگرچه احتمال آنکه پرسپولیس امتیازات زیادی از دست بدهد بسیار کم است ولی استقلال باید تمام تلاشش را برای کسب حداکثر امتیازات بکند و تا لحظه آخر امیدوار باشد که فاصله‌اش با پرسپولیس از بین برود. فراموش نکنیم تمامی تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند اگرچه در بالای جدول نیستند ولی مقابل صدرنشین لیگ دست و پا بسته نیستند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال فولاد خوزستان صادق ورمزیار تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی مقابل شمس‌آذر قزوین به پیروزی رسید که علاوه بر درخشش مهرداد محمدی با زدن دو گل و سید ابوالفضل جلالی با دو پاس گل، محمدحسین مرادمند هم نقش کلیدی در کسب سه امتیاز و صدرنشینی دوباره برای آبی‌ها داشت.

دومین بازی پیاپی برای این بازیکن در خط دفاعی استقلال با وجود اینکه همراه با بسته ماندن دروازه تیمش نشد و دو گل شوکه کننده در لحظات پایانی دریافت کردند، اما در طول مسابقه با بازی درخشان همراه بود و بازی مطمئن محمدحسین مرادمند در کنار روزبه چشمی و ایمان سلیمی موجب شد تا شمس‌آذر نتواند به خواسته خود که کسب امتیاز بود، دست پیدا کند.

مرادمند در کنار بازی کم‌اشتباهی که انجام داد، در اواسط نیمه دوم هم ارسال سید ابوالفضل جلالی را با ضربه سر دیدنی تبدیل به گل سوم کرد تا خیالشان بابت رسیدن به سه امتیاز در مسیر قهرمانی راحت‌تر شود.

این مدافع که موفق شد مقابل شمس‌آذر قزوین دومین گل فصل خود را به ثمر رساند، امیدوار است با عملکردش در دیدارهای گذشته جایگاهش را تثبیت کند و با بازگشت سهرابیان دوباره به نیمکت برنگردد که البته رقابت سختی در مسیر رسیدن او به جمع نفرات اصلی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان