Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در مسئله عفاف و حجاب کارهای زیادی با محوریت هویت‌بخشی به زنان انجام شده است؛ نباید بگذاریم جامعه غرب، هویت و شخصیت را از زنان ما بگیرد. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای قضایی استان با بیان اینکه این هفته، هفته مناسبی برای مطرح شدن مشکلات و رسیدن به قله‌های بالای نظارت‌های جمعی است اظهار داشت: هیچ‌کدام از ما مصون از خطا و اشتباه نیست و عمده کارها باید بر پایه دغدغه سلامت شکل گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرکرد: کشور به شدت به کارهای جهادی و با انگیزه نیاز داردگزارش| الگوپذیری دختران موفق شهرکرد از بانوان شاخص اسلام / هدیه حضرت معصومه (س) به دختران

وی ادامه داد: فضای به‌وجودآمده در قوه قضاییه فرصت مناسبی برای تک تک کارکنان مخصوصاً کارکنان ایمانی این اداره است که می‌خواهند عاقبت‌به‌خیر شوند زیرا عزم جدی که در رأس این اداره صورت گرفته در بدنه نیز گسترش پیدا کرده و در حال تقویت است که باید از این فرصت استفاده کرد و سلامت خود و کار را بالا برد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تصوراتی که ما از همه بهتر هستیم و کارمان خوب است، سبب می‌شود انسان به اوج برود که این اوج بازدارنده است و خاصیت عمل را کم می‌کند.

نکونام تصریح کرد: همیشه در کارها باید امید و رجا بر ما حاکم باشد تا در سایه امید و رجا پیش برویم و در سایه خوف دقت را افزایش دهیم.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: در بحث ناهنجاری‌ها همه باید پای کار باشند و بار بر دوش یک دستگاه نباشد، تا کنون از دیگر دستگاه‌ها در زمینه ناهنجاری مطالبه شده  و درصدد هستیم تا یک جلسه شورای فرهنگ عمومی را به این موضوع اختصاص دهیم.

وی تصریح کرد: در مسئله عفاف و حجاب نیز کارهای فرهنگی و محتوایی زیادی با محوریت مورد توجه قرار گرفتن هویت‌بخشی به زنان در برنامه‌های مختلف انجام شده است زیرا  نباید بگذاریم  جامعه غرب، هویت و شخصیت را از زنان ما بگیرد.

نکونام در پایان گفت: مدیران سرمایه‌های نظام هستند اما باید مراقب باشیم که این سرمایه را آتش نزنند.

انتهای پیام/7540/ر/ش

R7540/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال

امام جمعه تیران و کرون گفت: حمایت از جامعه کارگری و توجه به نیازهای این نیروهای مولد برای تحقق شعار سال لازم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین رشیدیان ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به روز کار و کارگر اظهار کرد: جوهره زندگی بشری کار بوده و به واسطه تلاش و کوشش موفقیت‌ها حاصل می‌شود.

وی با اشاره به تلاش‌هایی که کارگران در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهند، افزود: حمایت و توجه به نیازهای جامعه کارگری برای جهش تولید و تحقق سیاست‌های کلان اقتصادی کشور لازم است و نباید دغدغه‌های آنان مغفول بماند.

امام جمعه تیران و کرون ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) دست کارگران را بوسیدند که این نشان از اهمیت موضوع کار و تلاش برای رفع نیازهای فردی و اجتماعی است.

حجت‌الاسلام رشیدیان به روز مقام معلم و استاد نیز اشاره کرد و اذعان داشت: امروز فرآیندهای آموزشی و علم‌آموزی بر عهده این قشر قرار گرفته و باید قدرشناس آنان و تلاش‌های اساتید و معلمان در عرصه علم و دانش باشیم.

وی با بیان اینکه شهید مطهری الگوی کامل علم آموزی بود، تصریح کرد: اساتید و معلمان این شخصیت وارسته را الگوی رفتاری و عملی خود قرار دهند و توصیه و اندیشه‌های او را در وجود خود جاری کنند.

امام جمعه تیران و کرون اضافه کرد: اندیشه‌های شهید مطهری برای اقشار مختلف چاره ساز بوده و می‌تواند بسیاری از مشکلات را بهبود ببخشد و در امر تربیت حائز اهمیت است.

حجت الاسلام رشیدیان خاطرنشان کرد: اولین معلم انسان پروردگار عالم و دومین آموزگار ائمه معصومین هستند که توصیه‌های آنان برای بشر مایه هدایت و سعادت خواهد بود و هر چقدر از این اندیشه‌ها دور شویم عاقبت بدی را تجربه می‌کنیم.

وی در بخشی از خطبه‌ها همچنین به روز شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: این نهاد برای خدمت به مردم از طریق افراد جامعه تشکیل شده اما اختلافات بین اعضا که تبدیل به چالش برای اداره شهر می‌شود آنگاه آسیب دارد.

امام جمعه تیران و کرون ادامه داد: اعضای شوراهای اسلامی شهر اختلافات را کنار بگذارند و با احترام رأی مردم به شهر و شهروندان خدمت کنند و اگر شرایط فراهم نیست از مسئولیت خود کناره‌گیری کنند.

کد خبر 748081

دیگر خبرها

  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • کارگر یک عنصر با ارزش برای جامعه است
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج