Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرس خیابانی گفت: بازار سه مولفه اصلی دارد در بخش تولید و عرضه باید مناسب باشد و نظارت با این دو به نتیجه می رسد . اصلی ترین برنامه وزارت صمت این است تولید بالا رود. اگر شبکه توزیع چابک نداشته باشیم دچار اسیب می شویم. تلاش می کنیم بابت طرح عرضه مستقیم به عرضه هدف همه حوزه بازرسی صورت گیرد هر هفته شنبه 5 قلم کالا در اولویت بازرسی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه سیاسی برنا، «حسین مدرس خیابانی» سرپرست وزارت صمت در حاشیه هیات دولت گفت: در بخش تقاضا با توجه به نااطمینانی و مقاومت در عرضه لوازم خانگی بخشی کالا ها را نگهداری می کنند، کسی حق احتکار ندارد، هرجا مردم احساس کنند این اتفاق می افتد به 124 اطلاع دهند. در برخی از کارخانه ها با همراهی معاونت بازرگانی برند های معروف بی واسطه در اختیار مصرف کننده نهایی قرار می گیرند. باید حلقه های واسطه کوتاه شود. تلاش می شود بازار لوازم خانگی از التهاب کاهش یابد نوسانات ارز حتما کنترل می شود باید این اطمینان به صنعت گران داده شود که این نوسان ارز اسیبی به انها نمی رساند.

اوگفت: تولید به اندازه کافی است علیرغم همه محدودیت ها تولید مشکلی ندارد بایدبه کارخانه اطمینان دهیم وضعیت ارز ثبات و پایداری دارد

مدرس خیابانی مطرح کرد: بازار سه مولفه اصلی دارد در بخش تولید و عرضه باید مناسب باشد و نظارت با این دو به نتیجه می رسد . اصلی ترین برنامه وزارت صمت این است تولید بالا رود. اگر شبکه توزیع چابک نداشته باشیم دچار اسیب می شویم. تلاش می کنیم بابت طرح عرضه مستقیم به عرضه هدف همه حوزه بازرسی صورت گیرد هر هفته شنبه 5 قلم کالا در اولویت بازرسی قرار می گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدرس خیابانی وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تربیت مدرس بر اساس این گزارش، ۱۹۷ موسسه ایرانی در میان برترین ها در رتبه بندی موسسه های "سکیمگو" قرار دارند که دانشگاه تربیت مدرس رتبه دوم را در میان دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم و رتبه ششم را در میان دانشگاه های زیر مجموعه وزارت بهداشت و وزارت علوم کسب کرده است.

آزمایشگاه سکیمگو در ویرایش سال ۲۰۲۴ میلادی نام ۱۹۷ مؤسسه ایرانی از بخشهای دولتی، بهداشت، آموزش عالی و خصوصی را در میان مؤسسه های برتر جهان آورده است. نخستین هدف آزمایشگاه «سکیمگو» از انتشار سیاهه دانشگاه های برتر نه رتبه بندی مؤسسه ها بلکه ارائه یک ابزار فراگیر علم سنجی برای سیاست گذاران مؤسسه ها و مدیران پژوهشی است. ا

ز این رو آنها میتوانند برون دادهای پژوهشی خود را تحلیل و ارزیابی کنند و راه هایی برای بهبود بیابند رتبه بندی سکیمگو» از فراگیرترین نظام های رتبه بندی جهانی مؤسسه های آموزشی پژوهشی و بهداشتی دولتی و خصوصی در جهان به شمار می رود.

پژوهش، نوآوری، و تأثیر اجتماعی سه بعدی هستند که ۲۰ سنجه کلیدی ارزیابی مؤسسه ها را در این نظام پوشش میدهند. در جدول یک رتبه فراگیر مؤسسه های ایرانی در جهان و رتبه جهانی آنها در ابعاد پژوهش نوآوری و تأثیر اجتماعی در این نظام آمده است.

کد خبر 6098331

دیگر خبرها

  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!