Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه به هیچ عنوان اجازه فعالیت به گروههای تروریستی و عناصر مخل امنیت منطقه را نخواهد داد. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از برگزاری موفقیت آمیز رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان خبر داد و گفت: این رزمایش که در منطقه عمومی شمال غرب کشور، از دهانه شیلر در مرز عراق تا ارتفاعات چهل چشمه برگزار شد،  با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار پاکپور با تاکید بر اهمیت برگزاری رزمایش های نیروی زمینی سپاه با هدف ارتقای آمادگی های رزمی گفت : در رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان یگان های نیروی زمینی سپاه اعم از تیپ نیروهای مخصوص ، زرهی، پیاده، پهپادی و هوانیروز و یگان های بومی سپاه های استانی در منطقه، تمامی سناریوهای رزمایش را با موفقیت به انجام رساندند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه  در رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان مناطق آلوده به حضور تروریست‌ها با موفقیت پاکسازی شد، از آمادگی کامل یگان‌های عملیاتی این نیرو برای مقابله با تهدیدات خبر داد وگفت : برخورد قاطع با عناصر و گروهک های تروریستی دستور کار دائم نیروی زمینی سپاه است ودر هر نقطه ای که تروریست ها حضور داشته باشند با اقتدار با آنان برخورد خواهیم کرد.

سردار پاکپور پیام رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان را برای مردم منطقه ایجاد امنیت پایدار و برای تروریست ها اقتدار، قاطعیت و صلابت نیروی زمینی سپاه در برخورد  با بر هم زنندگان امنیت و آرامش ملت ایران توصیف و تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه به هیچ عنوان اجازه فعالیت به گروههای تروریستی و عناصر مخل امنیت منطقه را  نخواهد داد.

وی افزود : به عناصر تروریستی و هم‌پیمانان آنان هشدار می دهیم که در صورت هرگونه شیطنت در مرزها به ویژه شمال غرب و جنوب شرق کشور با مشت آهنین و واکنش قاطع نیروی زمینی سپاه مواجه خواهند شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان با قدردانی از همراهی و همکاری مردم در اجرای این رزمایش و تلاش های آنان برای ارتقای امنیت ، گفت: نیروی زمینی سپاه همواره در کنار مردم منطقه است، برای آسایش و رفاه مردم به  ویژه هموطنان در مناطق مرزی  کردستان، از هیچ اقدامی اعم از رفاهی ، محرومیت زدایی و خدمات بهداشتی و درمانی دریغ نخواهیم کرد .

انتهای پیام/

R1429/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سردار محمد پاکپور سپاه پاسداران اخبار نظامی نیروی زمینی سپاه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه پاسداران اخبار نظامی نیروی زمینی سپاه سپاه پاسداران اخبار نظامی نیروی زمینی سپاه رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان فرمانده نیروی زمینی سپاه تروریست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۰۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» علیه اسرائیل گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم.

به گزارش تسنیم، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در گفت وگویی با اشاره به عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» علیه اسرائیل گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها یک بخشی از یک نیرو بود.

وی افزود: ما آن شب در این عملیات تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم و برای همین ۲۰ درصد هم یک صف آرایی عجیب و غریبی شد.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: آمریکایی‌ها که گفته بودند ما دخالت نمی‌کنیم کاملا دخالت کردند و آمدند کنار رژیم صهیونیستی و رژیم هم حملات به مناطق شمال و محور حزب الله و غزه را تعطیل کرد و حتی یک بدون سرنشین هم در آن مناطق نداشتند و همه را به سمت ایران بسیج کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکا، انگلیس و فرانسه به کنار رژیم صهیونیستی آمدند و بسیاری از کشور‌های اطراف هم به این رژیم کمک کردند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما رزم ناو‌ها و ناو‌های هواپیمابر خودشان را آوردند و آن شب تنها ۲۰ درصد توان نیروی هوافضای سپاه صرف مقابله با آمریکا و انگلیس و فرانسه و همه این‌ها شده بود و با این حال پیروزی بزرگ حاصل شد.

سردار حاجی زاده گفت: این پیروزی به برکت خون شهدا و تدبیر و تصمیم مقام معظم رهبری و دعا و تبلور اراده مردم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست