Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ایندی وایر، چادویک بوزمن، تسا تامپسون، مایکل بی جردن، ویولا دیویس و ادریس البا جزو ۳۰۰ هنرمند سیاه‌پوستی هستند که نامه‌ای سرگشاده امضا و از هالیوود درخواست کرده‌اند که از تولید و پخش محتوا‌ی ضد سیاه‌پوستان فاصله بگیرد و از سرمایه‌گذاری در آن‌ها بپرهیزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نامه به قلم کندریک سمپسون، بازیگر سریال «نا امن»، نوشته شده است که در جریان اعتراضات ضد نژادپرستانه آمریکا، صدمه دیده بود. پلیس چندین بار با گلوله‌های پلاستیکی به وی شلیک کرده بود.

در این نامه آمده است: «هالیوود از امتیاز تصویرسازی و خلاقیت برخوردار است و تأثیر چشمگیری در فرهنگ و سیاست دارد. ما این توانایی را داریم از تاثیرگذاری خود در به تصویر کشیدن دنیایی بهتر و خلاق‌تر استفاده کنیم. با این حال، در طول تاریخ هالیوود خشونت همه گیر پلیس و فرهنگ ضد سیاهان را تشویق می‌کند.»

در ادامه این نامه نوشته شده: «روشی که هالیوود و رسانه‌های مهم در نمایش جرائم سیاه پوستان استفاده می‌کنند، بازنمایی غلط از سیستم قانونی و تمجید از فساد و خشونت پلیس را در پی داشته است. ما باید از تمجید مامور‌ها و پلیس‌هایی که رفتاری ظالمانه دارند و بر خلاف قانون از آن‌ها به عنوان یک قهرمان یاد می‌شود، خودداری کنیم.»

در این نامه از هالیوود خواسته شده روی جوامع و استعداد‌های سیاه پوست و همچنین محتوا‌های ضد سیاه پوستان سرمایه‌گذاری کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان سینمای هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند

بر اساس تفاهم صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات، صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در حاشیه نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران، تفاهم نامه‌ همکاری با هدف توسعه صادرات در حوزه صنایع پیشرفته؛ میان صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد.

از مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه همکاری مشارکت در زمینه شناسایی و تعریف مدل‌های جدید حمایتی و ابزارهای نوین تامین مالی و فراهم نمودن ساز و کارهای اجرایی با محوریت توسعه صادرا است.

از دیگر محورهای مهم این تفاهم نامه می توان به تامین مالی فعالیت های صادراتی و تضامین و  تمرکز بر سیاست گذاری حمایتی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه‌های فعال در صنایع پیشرفته است.

 انتقال دانش فنی و تبادل اطلاعات و تجارب مشترک در تدوین گزارشات تخصصی و ارزیابی ریسک از سایر موارد تفاهم است.

این تفاهم نامه به امضای محسن نادری منش رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و سید امیر برهانی نایینی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران رسید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا/ به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  •  مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو