Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از برگزاری موفقیت آمیز رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان خبر داد و گفت: این رزمایش که در منطقه عمومی شمال غرب کشور، از دهانه چیلر در مرز عراق تا ارتفاعات چهل چشمه برگزار شد، با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده پایان یافت.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری رزمایش‌های نیروی زمینی سپاه با هدف ارتقای آمادگی‌های رزمی،افزود: در رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان یگان‌های نیروی زمینی سپاه اعم از تیپ نیروهای مخصوص، زرهی، پیاده، پهپادی و هوانیروز و یگان‌های بومی سپاه‌های استانی در منطقه، تمامی سناریوهای رزمایش را با موفقیت به انجام رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه در رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان، مناطق آلوده به حضور تروریست‌ها با موفقیت پاکسازی شد، از آمادگی کامل یگان‌های عملیاتی این نیرو برای مقابله با تهدیدات خبر داد و گفت: برخورد قاطع با عناصر و گروهک‌های تروریستی دستور کار دائم نیروی زمینی سپاه است و در هر نقطه‌ای که تروریست‌ها حضور داشته باشند با اقتدار با آنان برخورد خواهیم کرد.

سردار پاکپور پیام رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان را برای مردم منطقه ایجاد امنیت پایدار و برای تروریست‌ها اقتدار، قاطعیت و صلابت نیروی زمینی سپاه در برخورد با بر هم زنندگان امنیت و آرامش ملت ایران توصیف و تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه به هیچ عنوان اجازه فعالیت به گروه‌های تروریستی و عناصر مخل امنیت منطقه را نخواهد داد.

وی افزود: به عناصر تروریستی و هم‌پیمانان آنان هشدار می‌دهیم که در صورت هرگونه شیطنت در مرزها به ویژه شمال غرب و جنوب شرق کشور با مشت آهنین و واکنش قاطع نیروی زمینی سپاه مواجه خواهند شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان با قدردانی از همراهی و همکاری مردم در اجرای این رزمایش و تلاش‌های آنان برای ارتقای امنیت، گفت: نیروی زمینی سپاه همواره در کنار مردم منطقه است، برای آسایش و رفاه مردم به ویژه هموطنان در مناطق مرزی کردستان، از هیچ اقدامی اعم از رفاهی، محرومیت زدایی و خدمات بهداشتی و درمانی دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 4957418 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی زمینی سپاه سپاه پاسداران مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا سید عباس موسوی حجت الاسلام حسن روحانی حسن روحانی مجلس ایران محمدجواد ظریف برجام جمهوری اسلامی ایران اسحاق جهانگیری هیئت دولت رزمایش اقتدار شهدای کرد مسلمان نیروی زمینی سپاه تروریست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جشنواره خلیج فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت در خلیج فارس برقرار است، اظهار داشت: خلیج فارس محلی برای ایجاد وحدت بین کشورهای مسلمان منطقه با ایران اسلامی است.

وی افزود: ما طولانی ترین ساحل را در خلیج فارس دارا هستیم و بیشترین جزایر راهبردی در این منطقه حساس قرار دارد، خلیج فارس، خلیج فارس بوده، هست و خواهد ماند و افتخار می‌کنیم در این خلیج فارس امنیت خوبی را برقرار می‌کنیم.

سپاه: اگر کشوری نفتکشی از ایران ببرد جبران خواهیم کرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: روز خلیج فارس یعنی روزی که ما خلیج فارس را از دست امپریالیسمی که در منطقه حاضر بود (پرتغالی‌ها) آزاد کردیم، پرتغالی‌ها 127 سال در این منطقه بودند اما ما ماندیم و آنها رفتند.

وی تصریح کرد : ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود.

.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست