Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالمجید تمندانی شهردار خاش گفت:   افزود: طرح آسفالت معابر محلات با اجرایی شدن برنامه‌های پیش بینی شده در افق ۱۴۰۰ این شهرداری در دستور کار قرارگرفته و با عمل به تعهدات تلاش می‌کنیم در کمترین زمان نهضت بزرگ آسفالت معابر شهر خاش به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  بیان کرد: تا پایان امسال افزون بر ۲۰۰ هزار متر دیگر از معابر خاش آسفالت خواهد شد.

شهردار خاش با اشاره به اینکه گستره شهری خاش وسیع شده و با حجم بالایی از معابر خاکی روبرو هستیم، اظهار داشت: برای زیرسازی و آسفالت معابر به اعتبارات کلان ده‌ها میلیاردی نیاز داریم و اگر حمایت‌های دولت نباشد، با دشواری‌های فراوانی در مسیر خدمت به مردم مواجه خواهیم شد.

او  ادامه داد: با توجه به اینکه آسفالت معابر به عنوان حق شهروندان و آیندگان به شمار می‌آید، از خانواده‌ها درخواست داریم به منظور حفظ معابر کیفی از رهاسازی فاضلاب، زباله، نخاله‌های ساختمانی، سوخت و ... در معابر عمومی پرهیز کنند، زیرا همکاری با شهرداری در این راستا احترام گذاشتن به حقوق همه شهروندان است.

تمندانی اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای رفاه و آسایش شهروندان و رفع مشکلات آن‌ان به کار می‌گیریم تا بتوانیم برای رفع مشکلات شهر گام‌های موثری برداریم.

او ادامه داد: در سال جاری روند اجرایی بهبود سطح کیفی معابر شهر بویژه در محلات با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی همسو با نیاز شهر و شهروندان به صورت گسترده تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری خاش آسفالت معابر آسفالت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنجش شهروندان زابلی از پس زدگی آب فاضلاب در معابر + تصاویر

در روز‌های اخیر که اغلب شهر‌ها و روستا‌های کشور میزبان بارش‌های شدید باران بودند اغلب با سیلاب و آبگرفتگی در معابر مواجه شدند. مردم شهرستان زابل نیز با مشکل آبگرفتگی معابر دست و پنجه نرم کردند، علاوه بر آبگرفتگی بر اثر بارش باران، برخی از معابر دچار پس زدگی آب فاضلاب شد. بوی نامطبوع و آلودگی ناشی از این اتفاق شهروندان زابل را رنجیده خاطر کرد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - سیستان و بلوچستان

بیشتر بخوانید:

نگاهی به وضعیت نامناسب خیابان خشایار اهواز بعد از جوشش فاضلاب + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • رنجش شهروندان زابلی از پس زدگی آب فاضلاب در معابر + تصاویر
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد