Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-06@11:55:12 GMT

مصوبه شورای عالی حج برای تثبیت ارز زائران

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۱۱۳۷

مصوبه شورای عالی حج برای تثبیت ارز زائران

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، علی رضا رشیدیان، روز چهارشنبه در نشست خبری، در خصوص ارز مورد نیاز زائران، گفت: ۷۲ هزار و ۹۱۴ نفر از زائران ثبت نام شده وجه ۲۵ میلیون تومانی خود را واریز کرده بودند، البته تعداد زائران ثبت نامی ۷۶ هزار و ۷۲۸ نفر بود.

وی افزود: وجه زائران ثبت نام شده واریز کرده بودند ۱۸۲۲ میلیارد تومان بود که ما ۱۸۰۰ میلیارد آن را به بانک مرکزی برای تامین ارز واریز کردیم و این اقدام بزرگ ترین کمک برای زائران بود که باعث می‌شود ارز را برای آنان ذخیره کنیم و این موضوع بزودی در شورای عالی حج مطرح می‌شود تا مصوبه آن را بگیریم که این پول برای حجاج سال آینده ذخیره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رشیدیان گفت: برای تثبیت ارز زائران باید مصوبه شورای عالی حج را داشته باشیم.

وی افزود: تمامی زائران که امسال قصد اعزام به حج را داشتند در سال آینده اعزام می‌شوند و این پولی که دادند برای اعزام سال آینده و تأمین ارز هزینه خواهد شد.

رشیدیان ادامه داد: اگر زائری بخواهد پول خود را پس بگیرد آمادگی این را داریم که آن را پرداخت کنیم و فرد بعدی را که در نوبت ثبت نام است، جایگزین وی می شود.

وی افزود: زائرانی که امسال ۲۵ میلیون تومان ثبت نام کرده بودند با قیمت ارز امسال در سال آینده اعزام می‌شوند و ارز آنها حفظ می شود.

رئیس سازمان حج و زیارت، با اشاره به اینکه افق روشنی را در قیمت ارز نمی بینیم، گفت: اگر بتوانیم ارز را تثبیت کنیم، بهترین کار برای زائران انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: سال آینده ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع

سید حمید مصطفایی اظهار داشت: امسال تعداد هزار و ۲۱۰ زائر از لرستان عازم سرزمین وحی و حج تمتع خواهند شد.

وی عنوان کرد: این تعداد زائر در قالب هشت کاروان از لرستان به حج تمتع مشرف خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان، ادامه داد: برنامه‌های متعددی برای آموزش زائران در نظر گرفته شده است و در این راستا همایش متمرکز آموزش زائران شهرستان‌های کوهدشت و خرم‌آباد را تا کنون برگزار کرده‌ایم.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • زمان اعزام زائران به حج تمتع اعلام شد
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • البرز| شورای ششم جذب نیروی جدید نداشته است
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام