Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:38:53 GMT

بیش از ۶۳ هزار مرسوله پستی در مهاباد جابجا شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۱۳۸۱

بیش از ۶۳ هزار مرسوله پستی در مهاباد جابجا شد

حمید سیفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از این تعداد ۴۲ هزار و ۶۸۱ مرسوله به صورت پیشتاز، ۱۸ هزار و ۸۶۹ مورد سفارشی، هزار و ۹۱۱ مرسوله ویژه و ۳۷۷ مرسوله نیز با پست عادی قبول و ارسال شده است.

وی ادامه داد: امسال ۷۵ مرسوله پستی بین مهاباد و خارج از کشور تبادل شده که از این تعداد ۶۳ مرسوله پستی وارد و ۱۲ مرسوله خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره پست مهاباد اظهار داشت: بیشترین تبادل پستی مهاباد با کشورهای خارجی به ترتیب با کشورهای آلمان، سوئد، نروژ و کانادا انجام شده است.

سیفی با بیان اینکه پارسال هزار و ۸۷۸ مورد ثبت نام کارت ملی هوشمند نیز از طریق اداره پست در سطح شهرستان انجام شده است، اضافه کرد: طی سه ماهه سال جاری ۹۰ کارت ملی هوشمند به شهروندان مهابادی تحویل داده شده است.

سال گذشته ۱۶۵ هزار و ۲۲۴ مرسوله پستی داخلی و خارجی در مهاباد جابجا و تحویل مشتریان شده که نسبت به سال پیش از آن ۴۲ درصد کاهش یافته است.

اداره پست مهاباد با ۱۴ دفتر خدمات ارتباطی مشترک شهری، ۲۶ دفتر آی سی تی، پنج دفتر نمایندگی روستایی و یک اداره پست مرکزی در سطح این شهرستان فعالیت دارد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

برچسب‌ها مهاباد شرکت ملی پست ایران آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد شرکت ملی پست ایران آذربایجان غربی مهاباد شرکت ملی پست ایران آذربایجان غربی مرسوله پستی اداره پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود

اردلان محمدپور رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: وضعیت پایداری هوا تا پایان هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین چهار تا پنج درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: این افزایش تدریجی دمای هوا در این منطقه معمول است و در این ایام که طبیعت بویژه گیاهان و درختان در فصل گلدهی و شکوفه‌دهی هستند، وجود جوی پایدار می‌تواند بسیار مفید و موثر باشد.

رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: تا پایان هفته جاری جوی آرام و پایدار این منطقه حاکم شده و آسمان صاف و تا حدودی ابری همراه با ورزش باد پدیده غالب هواشناسی در این منطقه خواهد بود.

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد، گرمترین و تکاب، اشنویه و چالدران با حداقل دمای چهار درجه سانتی گراد سردترین شهر‌های آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین هفت و ۲۲ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • باورنکردنی؛ مرز‌های تقلب در کنکور جابجا شد
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • بازدید کارشناسان مرکز بهداشت مهاباد از پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل