Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی قدس شریف را مسئله اسلام دانست و گفت: رژیم جعلی صهیونیستی از درون با بحران فروپاشی مواجه است و حتی نخست وزیر جنایتکار این رژیم برای تشکیل دولت اشغالگر خود ماه‌هاست با بحران داخلی مواجه است.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف ظهر امروز (چهارشنبه، ۴ تیرماه) در دیدار با صلاح الزواوی، شیخ السفرای خارجی مقیم تهران و سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران، گفت: مقوله فلسطین پیش از آن که سیاسی باشد، مسئله اسلام است، حتی پیش از انقلاب اسلامی نیز امام خمینی (ره)، یاران ایشان و انقلابیون دغدغه فلسطین را داشتند و اهمیت این موضوع پس از انقلاب اسلامی، برای همه ایرانیان بیشتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت ثبات در مسیر مقاومت تا پیروزی و با اشاره به مواضع مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آزادسازی قدس شریف افزود: حمایت‌های ایران از فلسطین و غزه نشان‌دهنده سیاست اصولی ما در قبال فلسطین است. رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد با گذشت زمان و تغییر نسل، جوانان فلسطینی، سرزمین و تاریخ خود را از یاد می‌برند در حالی که علیرغم گذشت ۷ دهه از اشغال سرزمین تاریخی فلسطین، جوانان این سرزمین با وجود سختی، آوارگی و جنگ نسبت به حفظ ارزش ها، اهداف و سرزمین خود مصمم‌تر شده اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی قدس شریف را مسئله اسلام دانست و افزود: رژیم جعلی صهیونیستی از درون با بحران فروپاشی مواجه است تا جایی که نخست وزیر جنایتکار این رژیم برای تشکیل دولت اشغالگر خود ماه‌هاست با بحران داخلی مواجه است.

وی با گرامیداشت یاد شهید سردار سلیمانی به خدمات این شهید بزرگوار اشاره کرد و ادامه داد: به یاری خدای بزرگ مسیر آینده روشن است و مبارزات حق طلبانه تا رسیدن به موفقیت نهایی ادامه می‌یابد.

صلاح الزواوی شیخ السفراء و سفیر فلسطین ضمن تبریک به دکتر قالیباف به مناسبت انتخاب ایشان به ریاست مجلس شورای اسلامی ، ایران را کشوری بزرگ و مهم در منطقه دانست و یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) طراحی را عملیاتی ساختند که طرح دشمنانه آمریکایی – صهیونیستی را به چالش کشید.

وی با بیان اینکه طرح آمریکایی - صهیونیستی تنها مربوط به فلسطین نبود بلکه اردن، سوریه، لبنان، عراق و بخشی از عربستان سعودی را نیز درگیر می‌کرد، ادامه داد: رژیم صهیونیستی با اجرای این طرح به دنبال گسترش قلمرو خود بود که امام خمینی (ره) از تحقق این اهداف جلوگیری کرد.

سفیر فلسطین وحدت جهان اسلام و آزادسازی فلسطین را از جمله اهداف طرح امام خمینی (ره) در مواجهه با رژیم صهیونیستی برشمرد و ادامه داد: پیگیری تحقق این اهداف توسط ایران موجب اعمال تحریم‌ها و ۸ سال جنگ تحمیلی بود و انرژی و بمب هسته‌ای بهانه‌ای بیش نبود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله خامنه‌ای پس از امام خمینی آزادسازی فلسطین و وحدت جهان اسلام را مصصم پیگیری می‌کنند، ادامه داد: در حال حاضر این اهداف منحصر به جمهوری اسلامی ایران نیست و به سایر کشورها نیز گسترش یافته است.

سفیر فلسطین با اشاره به تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از وحدت کشورهای اسلامی، زوال اسرائیل را  قطعی دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و فلسطین محمدباقر قاليباف مجلس شورای اسلامی رژیم صهیونیستی سفیر فلسطین امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند

مردم یمن امروز جمعه راهپیمایی‌هایی را برای حمایت از مردم غزه برگزار کردند و ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در گور‌های جمعی این شهر، بر اهمیت اقدامات مردمی و رسمی در حمایت از این مردم تأکید کردند.

به گزارش فارس، مردم یمن ضمن درخواست مجدد برای ایجاد گذرگاه‌های زمینی امن، تأکید کردند که از طریق این گذرگاه‌ها خود را به فلسطین خواهند رساند تا در کنار نیرو‌های مقاومت، وارد درگیری مستقیم با صهیونیست‌ها شوند.

در بیانیه پایانی این راهپیماییها، ضمن تبریک به نیرو‌های مسلح یمن به خاطر عملیات‌های اثربخش در برابر رژیم صهیونیستی، از نیرو‌های یمنی خواستند که عملیات‌های خود را علیه صهیونیست‌ها افزایش دهند.

مردم یمن ضمن تمجید از عملیات‌های نیرو‌های مقاومت در لبنان و عراق علیه اسرائیل، از همه ملت‌های آزاده جهان خواستند که با سلاح «تحریم کالا‌های اسرائیلی و آمریکایی» به جنگ با صهیونیست‌ها بروند.

در ادامه عملیات‌های یمن علیه صهیونیستها، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح این کشور روز گذشته خبر داد که نیرو‌های موشکی یمن چندین موشک و پهپاد به سمت کشتی «ام‌اس‌سی داروین» در خلیج عدن شلیک کردند.

یحیی سریع تصریح کرد نیرو‌های مسلح یمن کماکان با جلوگیری از حرکت کشتی‌های اسرائیلی به حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهند.

وی همچنین گفت که عملیات نیرو‌های مسلح یمن تا زمان پایان تجاوزگری‌های اسرائیل و برداشتن حصر نوار غزه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی