Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:41:00 GMT

فرهنگ رضوی را در دهه کرامت ترویج کنیم

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۱۴۴۲

فرهنگ رضوی را در دهه کرامت ترویج کنیم

به گزراش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان پیش ازظهر چهارشنبه در نشست برنامه ریزی دهه کرامت باگرامیداشت برنامه‌های دهه کرامت، این دهه را فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ رضوی دانست و گفت: باید با تاسی از ائمه معصومین به ویژه حضرت معصومه (سلام الله علیها) و حضرت امام رضا (علیه السلام) در دهه کرامت باید بیش از پیش، سیره کریمانه آنها و کمک به همنوع، مورد توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای بزرگداشت دهه کرامت مازندران بیان کرد: استان مازندران، نخستین خاستگاه تشیع در ایران بود و همچنین با توجه به قرار گرفتن در طریق الرضا (ع)، برنامه‌های متعدد و متنوع در دستور کار نهادها، دستگاه‌ها و … قرار دارد که این فعالیت‌ها، اطلاع رسانی می‌شود.

حسین زادگان ابراز کرد: برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های دهه کرامت باید با توجه به ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، صورت گیرد.

به گزارش مهر، همزمان با دهه کرامت جشن‌های زیرسایه خورشید در ۲۲ شهر و شهرستان استان مازندران برگزار می‌شود. ۱۷۰ ویژه برنامه از جمله سرکشی خادمیاران رضوی به بیمارستان‌ها، زندان‌ها، دیدار با امامان جمعه و غیره پیش بینی شده است.

کد خبر 4957473

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زادگان دهه کرامت استانداری مازندران ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا ایلام مواد مخدر استانداری سمنان سازمان تبلیغات اسلامی آتش سوزی بیرجند خطبه های نماز جمعه دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود

عزیزالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفته فرهنگی فرصتی است که بتوانیم ظرفیت‌های فرهنگی و سرمایه‌های معنوی را به مردم معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال هفته فرهنگی با دهه کرامت همزمانی دارد این اتفاق را به فال نیک گرفت و گفت: مردم فریدن مردمی ولایت مدار و عاشق اهل بیت هستند و اجرای برنامه‌های تأثیرگذار و متناسب با نیاز مردم و جامعه علاوه بر تقویت نشاط اجتماعی می‌تواند دستاوردهای خوبی را در حوزه فرهنگ و هنر به همراه داشته باشد.

فرماندار شهرستان افزود: امسال برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و تمام دستگاه‌ها و ادارات هم باید همکاری لازم را داشته باشند تا برنامه‌هایی در شأن دهه کرامت و هفته فرهنگی اجرا شود.

عباسی افزود: شورای فرهنگ عمومی فریدن در سال ۹۴ از روز ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت را به عنوان هفته فرهنگی مصوب کرد که با توجه به ماده ۳ آئین نامه داخلی هفته فرهنگی مبنی بر امکان تغییر در زمان برگزاری برنامه‌ها امسال به دلیل همزمانی هفته فرهنگی با دهه کرامت برنامه‌های هفته فرهنگی از روز ۲۱ اردیبهشت آغاز خواهد شد.

کد خبر 6098175

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات