Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اخلاقی ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس به میزبانی تأمین اجتماعی سمنان ضمن بیان اینکه این استان ۵۰۵ هزار بیمه‌شده دارد، ابراز داشت: این رقم معادل ۷۲ درصد جمعیت استان سمنان است.

وی بابیان اینکه ۴۷ هزار مستمری‌بگیر تحت پوشش تأمین اجتماعی استان سمنان هستند، افزود: سال گذشته برای پرداختی‌های سازمان به طور میانگین هرماه هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه نمایندگان مجلس می‌توانند با تصویب قوانین از حقوق مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان دفاع کنند، ابراز داشت: این جز وظایف ذاتی نمایندگان است که در راستای اصلاح قوانین تلاش کنند.

الکترونیک شدن خدمات گامی برای افزایش رضایت مردم

مدیر درمان تأمین اجتماعی سمنان نیز در این دیدار بابیان اینکه تلاش شد تا خدمات در مراکز تأمین اجتماعی الکترونیک ارائه شود، ابراز داشت: این اقدان در راستای تسریع و تسهیل در امور و افزایش رضایتمندی مردم صورت گرفته است.

سید مجتبی اکرم در ادامه تصریح کرد: پرداخت معوقات و به‌روزرسانی مطالبات دانشگاه علوم پزشکی، استمرار اجرای طرح‌های ارتقا هتلینگ و اجرای طرح حذف دفترچه در مراجعه به مراکز ملکی از جمله این اقداماتی که توسط تأمین اجتماعی به انجام رسیده است.

وی بابیان اینکه سطح‌بندی ارائه خدمات درمانی، بستری مناسب برای توزیع عادلانه و دسترسی صحیح و اصولی به خدمات درمانی خواهد بود، افزود: به این منظوز تعامل کامل با وزارت بهداشت برای گسترش فعالیت‌های نیروهای تخصصی وجود دارد.

تأمین اجتماعی پیشرو در ارائه خدمات

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان مهدی‌شهر و سرخه در مجلس نیز طی این نشست بابیان اینکه تسهیل در ارائه خدمات توسط سازمان تأمین اجتماعی اقدامی شایسته در راستای تکریم بیمه‌شدگان و کاهش دغدغه مندی آنها است، ابراز داشت: عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در گسترش و الکترونیکی کردن خدمات اقدامی شایسته در راستای تکریم ارباب رجوع است.

عباس گلرو بابیان اینکه مدیریت صحیح در منابع درآمدی و مصارف سازمانی عامل مؤثر در خدمات رسانی عادلانه و مطلوب است، اضافه کرد: تأمین اجتماعی آماده دریافت خواسته‌ها و مطالبات مردمی است که این امر شایان تقدیر است.

کد خبر 4957445

منبع: مهر

کلیدواژه: تامین اجتماعی استان سمنان محمد اخلاقی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا ایلام مواد مخدر استانداری سمنان سازمان تبلیغات اسلامی آتش سوزی بیرجند خطبه های نماز جمعه تأمین اجتماعی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

رسول چراغ سحر به مناسبت هفته کار و کارگر با اشاره به اینکه شمار بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۰ هزار نفر است گفت: کارگران بیشترین تعداد جامعه آماری این بیمه را تشکیل می دهند.

وی بیان کرد: بیمه شدگان تامین اجتماعی که به صورت اختیاری و اجباری زیرپوشش این بیمه قرار گرفته اند افزون بر مستمری، تسهیلات بانکی و حمایت هایی مانند دوران بارداری یا از کارافتادگی در زمان پرداخت بیمه از تعرفه های درمانی نیز استفاده می کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: افزایش مبلغ وام های ضروری از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون ریال از جمله برنامه های حمایتی دولت به بازنشستگان و مسنمری بگیران تامین اجتماعی بوده که بخش قابل توجهی از این تسهیلات بانکی پرداخته شده است.

چراغ سحر تاکید کرد: در دولت سیزدهم چهار هزار فقره وام ضروری به مستمری بگیران و بازنشستگان استان با مبلغ هر فقره ۱۲۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برگزاری بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور در استان به مناسبت هفته کار و کارگر خبر داد.

چراغ سحر عناون کرد:این المیپاد بامداد امروز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد به میزبانی کهگیلیویه و بویراحمد برگزار شده است.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این المپیاد که با همکاری هیات کوهنوردی استان برگزار شد ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان و صعود به قله قلم واقع در شهرستان دناست.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/کمترین حقوق آن ها ۱۰ میلیون تومان می شود
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان