Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@22:10:53 GMT

رای جدید دادگاهی در آلمان علیه فیس‌بوک

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۱۵۲۱

به گزارش مهر، رویترز گزارش داد، طبق رای دادگاهی عالی در آلمان، فیس بوک باید دستور سازمان ناظر بر قوانین آنتی تراست (ضد انحصار) در این کشور را در خصوص محدود کردن جمع آوری اطلاعات کاربران اطاعت کند.

رای دادگاه فدرال آلمان در حقیقت از دیدگاه سازمان کارتل فدرال پشتیبانی می‌کند که به موجب آن فیس بوک از سلطه خود بر بازار سوء استفاده کرده تا بدون رضایت کاربران اطلاعاتشان را جمع آوری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیتر میر بک قاضی ارشد این دادگاه درباره این تصمیم می‌گوید: هیچ شکی وجود ندارد که فیس بوک در آلمان بر بازار سلطه داشته و از شرایط و قوانین تعیین شده توسط دفتر کارتل فدرال سوءاستفاده کرده است. فیس بوک باید به کاربران حق انتخاب بدهد تا اطلاعات کمتری از خود را آشکار کند.

فیس بوک در این باره گفت: ما همچنان از مواضع خود درباره عدم سوءاستفاده از قوانین آنتی تراست دفاع می‌کنیم. کاربران و کسب وکارهایی که از سرویس‌های ما استفاده می‌کنند شاهد هیچ تغییر سریعی نخواهند بود.

کارشناسان قانونی معتقدند رای این دادگاه پیامدهای وسیع‌تری دارد زیرا آلمان نخستین کشوری است که سلطه بر اطلاعات را به عنوان یک چالش آنتی تراست بررسی می‌کند.

منبع: الف

کلیدواژه: فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان گیاهی ریزش مو

آفتاب‌‌نیوز :

چای سبز در برگیرنده مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان‌ها و نیز آنزیم ها، اسید‌های امینه و مواد شیمیایی گیاهی همچون پلی فنول هاست. چای سبز شامل ویتامین B، فولات، منگنز، پتاسیم، منیزیم و کافئین است. این گیاه در برگیرنده آنتی اکسیدان‌های فراوانی است که رشد مو‌ها را بیشتر می‌کند. اپی گالوکاتچین گالات مهمترین ترکیب چای سبز است که در حدود %۱۱آن را تشکیل می‌دهد اپی گالو کاتچین دارای نقش‌های متعددی است که با تاثیر بر روی آنزیم ۲آ لفا ردوکتاز از ریزش ارثی مو پیشگیری می‌کند.

باعث بر طرف کردن ضایعات Psoriform و نیز هپیراکراتوز بافتی و نهایتاً چربی سرمی شود. کاتچین موجود در آن خاصیت مهارکنندگی ۵ آلفا ردوکتاز را دارد که DHT را مسدود می‌سازد. DHT یکی از علل کلیدی ریزش مو محسوب می‌شود. این ماده می‌تواند رشد مو‌های جدید را ترویج کند و از بروز مشکلات رایجی همچون شوره و پوست سر خشک پیشگیری نماید. تحقیقات علمی نشان می‌دهد این ترکیب دارای خواص بسیار با ارزش برای درمان ریزش مو است

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • درمان گیاهی ریزش مو
  • هوش مصنوعی ChatGPT دادگاهی می‌شود!
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • اعتراضات به جنگ علیه غزه از دانشگاه های آمریکا به فرانسه و آلمان رسید
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات