Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی از صدور بیش از ۸۰۰ فقره پروانه عبور ترافیکی در سه ماهه ابتدای سال جاری در گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «فریبرز مرادی» امروز(چهارشنبه، ۴ تیر) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گیلان قطب گردشگری کشور که سالانه شاهد ورود میلیونی گردشگران به این استان هستیم گفت: این استان به دلیل همجواری با کشورهای حاشیه خزر محل عبور بارهای ترانزیتی نیز هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 ​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به صدور پروانه عبور برای بارهای ترافیکی افزود: در سه ماهه ابتدای سال جاری از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان برای ۸۰۹ متقاضی عبور بارهای ترافیکی پروانه صادر شد.

 

وی با تاکید بر اینکه این بارنامه‌های ترافیکی به‌منظور تامین ایمنی تردد و عدم بروز اختلال در تردد وسائط نقلیه در محورها صادر می‌شود تصریح کرد: حفظ و حراست از راه و ابنیه فنی راه‌ها به‌عنوان سرمایه‌های ملی از دیگر اهداف صدور بارنامه‌هاست که باید به لحاظ وزن، طول، عرض و ارتفاع منطبق با مقادر تعریف شده در مقررات حمل و نقل بار در راه‌ها باشند.


 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمل و نقل کالا جاده های گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رستمی اظهار کرد: تلاش ما بر این است که منویات مقام معظم رهبری در امر «جهش تولید با مشارکت مردم» را جامه عمل بپوشانیم، لذا با تدبیر ریاست سازمان، مقررات تسهیل شده جدیدی در صدور پروانه تاسیس واحد تولیدی فرآورده‌های طبیعی سنتی مکمل ابلاغ کردیم.

وی بیان کرد: اگر خط تولید کارخانه‌ای توسط اداره کل داروی سازمان غذا و دارو به تایید فنی GMP رسیده باشد، نیازی به موازی کاری و طی مجدد مراحل تایید در اداره کل فراورده‌های سنتی مکمل طبیعی نخواهد داشت و این موضوعی است که پیش از این بعضا تا حدود شش ماه بطول می‌انجامید

 رستمی تصریح کرد: مباحث جهش تولید، رونق صادرات و خودکفایی در تولید مواد اولیه فراورده‌های طبیعی سنتی مکمل در دستور کار ویژه این اداره کل قرار دارند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه