Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس مجلس شورای اسلامی قدس شریف را مسئله اسلام دانست و افزود: رژیم جعلی صهیونیستی از درون با بحران فروپاشی مواجه است و حتی نخست وزیر جنایتکار این رژیم برای تشکیل دولت اشغالگر خود ماههاست با بحران داخلی مواجه است. تاریخ انتشار: 13:48 - 04 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۱۸۳۷ خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام خانه ملت، محمدباقر قالیباف در دیدار ظهر امروز (چهارشنبه، ۴ تیرماه) با صلاح الزواوی، شیخ السفرای خارجی مقیم تهران و سفیر فلسطین در جمهوری اسلامی ایران، گفت: مقوله فلسطین پیش از آن که سیاسی باشد، مسئله اسلام است، حتی پیش از انقلاب اسلامی نیز امام خمینی (ره)، یاران ایشان و انقلابیون دغدغه فلسطین را داشتند و اهمیت این موضوع پس از انقلاب اسلامی، برای همه ایرانیان بیشتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت ثبات در مسیر مقاومت تا پیروزی و با اشاره به مواضع مقام معظم رهبری و جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آزادسازی قدس شریف افزود: حمایت‌های ایران از فلسطین و غزه نشان‌دهنده سیاست اصولی ما در قبال فلسطین است. رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد با گذشت زمان و تغییر نسل، جوانان فلسطینی سرزمین و تاریخ خود را از یاد می‌برند در حالی که علیرغم گذشت ۷ دهه از اشغال سرزمین تاریخی فلسطین، جوانان این سرزمین با وجود سختی، آوارگی و جنگ نسبت به حفظ ارزش‌ها، اهداف و سرزمین خود مصمم‌تر شده اند.

رییس مجلس شورای اسلامی قدس شریف را مسئله اسلام دانست و افزود: رژیم جعلی صهیونیستی از درون با بحران فروپاشی مواجه است تا جایی که نخست وزیر جنایتکار این رژیم برای تشکیل دولت اشغالگر خود ماه‌هاست با بحران داخلی مواجه است.

وی با گرامیداشت یاد شهید سردار سلیمانی به خدمات این شهید بزرگوار اشاره کرد و ادامه داد: به یاری خدای بزرگ مسیر آینده روشن است و مبارزات حق طلبانه تا رسیدن به موفقیت نهایی ادامه می‌یابد.

صلاح الزواوی شیخ السفراء و سفیر فلسطین ضمن تبریک به دکتر قالیباف به مناسبت انتخاب ایشان به ریاست مجلس شورای اسلامی، ایران را کشوری بزرگ و مهم در منطقه دانست و یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) طراحی را عملیاتی ساختند که طرح دشمنانه آمریکایی – صهیونیستی را به چالش کشید.

وی با بیان اینکه طرح آمریکایی – صهیونیستی تنها مربوط به فلسطین نبود بلکه اردن، سوریه، لبنان، عراق، بخشی از عربستان سعودی را نیز درگیر می‌کرد، ادامه داد: رژیم صهیونیستی با اجرای این طرح به دنبال گسترش قلمرو خود بود که امام خمینی (ره) از تحقق این اهداف جلوگیری کرد.

سفیر فلسطین وحدت جهان اسلام و آزادسازی فلسطین را از جمله اهداف طرح امام خمینی (ره) در مواجهه با رژیم صهیونیستی برشمرد و ادامه داد: پیگیری تحقق این اهداف توسط ایران موجب اعمال تحریم‌ها و ۸ سال جنگ تحمیلی بود و انرژی و بمب هسته‌ای بهانه‌ای بیش نبود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله خامنه‌ای پس از امام خمینی آزادسازی فلسطین و وحدت جهان اسلام را مصصم پیگیری می‌کنند، ادامه داد: در حال حاضر این اهداف منحصر به جمهوری اسلامی ایران نیست و به سایر کشور‌ها نیز گسترش یافته است.

سفیر فلسطین با اشاره به تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از وحدت کشور‌های اسلامی، زوال اسرائیل را قطعی دانست.    بیشتر بخوانید: توضیحات قالیباف درباره جلسه غیر علنی مجلس با وزیر دفاع انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دیدار قالیباف مجلس شورای اسلامی رژیم صهیونیستی سفیر فلسطین امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است

آیت الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچم وحدت و مقاومت را در جهان بشریت به اهتزازدر آورده، اظهار داشت: ابتدا باید اشاره ای به تقریب در جمهوری اسلامی داشت، چرا که وحدت و تقریب سند بزرگی برای ایران اسلامی به عنوان پرچم دار تقریب و عمل کننده به حرف است و ما این مسئله را در وعده صادق مشاهده کردیم.

 امام جمعه سابق بندرعباس، افزود: نکته ای که جهان بشریت و مردم ایران اسلامی باید بدان توجه داشته باشند این است که تنها کشوری که تقریب را فریاد می زند جمهوری اسلامی است که بعد از امام عزیز، امروز به دست رهبر فرزانه انقلاب می باشد.

این عالم شیعه پیرامون مسئله فلسطین و اولویت اول جهان اسلام، اذعان داشت: امام راحل(ره) از ابتدا مسئله فلسطین را در اولویت جهان اسلام قرار داده است؛  بنده خدمت مرحوم آیت الله تسخیری(ره) سفری به کنیا داشتیم امام جمعه کنیا می گفت، ارادت ما به امام(ره) از آنجا بیشتر شد که فلسطین را مسئله اول جهان اسلام قرار دادند.

نماینده سابق ولی فقیه در استان هرمزگان، عنوان کرد: ملت های مسلمان با آمدن در خیابان ها و سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و زنده باد فلسطین موجب شدند تا اسلام در جهان امروزی به این نقطه برسد و فلسطین کنونی قدرتی بر علیه استکبار جهانی و غزه قهرمان افتخار آفرین شود.

 وی خاطر نشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: " إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا" تا سختی نباشد راحتی نیست؛ به طور قطع ملت مظلوم فلسطین و خصوصا غزه پیروز خواهند بود چراکه بعد از هر سختی و مقاومت، راحتی خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب به طور مکرر حمایت های بی دریغ خویش را اعلام کرده اند، مردم غزه انشاالله راهشان را ادامه می دهند، چراکه پیروزی قطعا با آنها خواهد بود و امیدواریم فرزندان اسلام در اقصی نقاط عالم ریشه فساد را بخشکانند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد