Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،داود دارابی شهردار خرمشهر با بیان اینکه قرار بر این بود که اجساد فوت شدگان کرونایی در غسالخانه   آبادان غسل و تدفین شوند گفت: با توجه به صحبت های پیش آمده  تصمیم بر آن شد این امر در غسالخانه خرمشهر انجام شود اما شرایط غسالخانه این شهرستان بستر مناسبی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه متولی غسالخانه خرمشهر دیروز بدون هماهنگی با ما  کار تدفین و غسل اموات کرونایی این شهرستان را انجام داد افزود: به محض اطلاع از این امر از غسل و تدفین اموات کرونایی جلوگیری کردیم تا یک هفته پیش توانستیم تمامی شرایط و لوازم را مهیا کنیم .

شهردار خرمشهر ادامه داد: تذکراتی که فرماندار ویژه خرمشهر و مردم شریف این شهرستان به ما داده و ابلاغ کردند ، باعث تسریع در کار و انجام پروتکل های بهداشتی در غسالخانه خرمشهر شد.

دارابی در ادامه  گفت: در غسالخانه خرمشهر تمام پروتکل های بهداشتی رعایت ، بنر نصب شد و مردم میتوانند ارتباط مستقیم با شهردار این شهرستان داشته باشند.

او افزود:با متولی و پیمانکار آرامستان خرمشهر برای رعایت نکردن مسائل بهداشتی برخورد جدی انجام گردید.

شهردار خرمشهر  تصریح کرد: از چند روز پیش مدیریت آرامستان را زیر نظر گرفتیم ، و در نشستی با مسئولان این شهرستان هزینه ایام و ذهاب آمبولانس ،غسل و تدفین اموات کرونایی تقلیل یافت و ضمن رعایت پروتکل بهداشتی به مبلغ یک میلیون تومان رسید.

دارابی بابیان اینکه  از همراهان  متوفیان خواهش میکنم اکیدا در مراحل غسل اموات همکاری نکنند  گفت: برای هر متوفی درخت کنار خریداری و به اسم آنها کاشته میشود و صوت قرآن در آرامستان  پخش می شود ، پاکسازی کل مسیر،  رنگ آمیزی جداول و ساماندهی وضعیت آرامستان در دستور جدی  شهرداری قرار دارد.

 او در پایان ضمن عذر خواهی از اعضای متوفیان کرونایی در زمینه غسل و کفن اموات گفت: از این به بعد اگر کوتاهی رخ داد تذکرات شهروندان را با جان و دل پذیرا هستیم.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا غسل متوفیان کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران

یاسر شریفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر گفت : نقش تغذیه اصولی در کاهش آفات و بیماری های نخلستان در طرح ترویجی پایین به بالا در سطح ۶۰ هکتار از نخلستانهای خرمشهر بررسی شد.

او از برگزاری برنامه های ترویجی در جهت کاهش آفات و بیماری ها در نخلستان خبر داد و گفت : بررسی نقش تغذیه اصولی در کاهش آفات و بیماری های نخلستان در طرح ترویجی پایین به بالا در سطح ۶۰ هکتار از نخلستانهای این شهرستان انجام شد.

این مسئول گفت : تغذیه اصولی و صحیح، نقش مهمی در مدیریت تلفیقی آفات دارد و در این برنامه های آموزشی ترویجی که طبق دستورالعمل طرح ترویجی پایین به بالا اجرا خواهد شد نقش این عامل  در کاهش میزان آسیب آفات و بیماری ها در در نخلستان های این شهرستان بررسی و برای کشاورز شرح داده میشود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • تمهیدات لازم برای کنکور ۱۴۰۳ اندیشیده شد
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران