Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@15:11:29 GMT

مدیر نیستند فکر میکنند ما هم نیستیم!

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۱۹۴۰

جهانگیری در نشست با مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی درخصوص شیوه مدیریت کشور اظهار داشت: کشور از مجموعه مدیریتی توانایی برخوردار است اما برخی افراد قیاس به نفس می کنند و این موضوع را حرفی گزاف می پندارند و تصور می کنند که چون خودشان توانایی مدیریتی ندارند، مدیران کشور نیز توانمند نیستند. ناطقان: معاون اول رییس جمهور گفت: کشور از مجموعه مدیریتی توانایی برخوردار است اما برخی افراد قیاس به نفس می کنند و این موضوع را حرفی گزاف می پندارند و تصور می کنند که چون خودشان توانایی مدیریتی ندارند، مدیران کشور نیز توانمند نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جهانگیری: برخی فکر می‌کنند ما مدیر نیستیم!

جهانگیری در نشست با مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی: کشور از مجموعه مدیریتی توانایی برخوردار است اما برخی افراد قیاس به نفس می کنند و این موضوع را حرفی گزاف می پندارند و تصور می کنند که چون خودشان توانایی مدیریتی ندارند، مدیران کشور نیز توانمند نیستند.

نگذارید که گرفتار مسایلی شوید که انرژی شما را هدر دهد. از هر موضوعی که انرژی مدیریتی شما را کم می کند دوری کنید تا بتوانید کارنامه درخشان این وزارتخانه را استمرار بخشید.

تجربه دوران کرونا نشان داد بسیاری از مقررات زائد هستند.

کشور از مجموعه مدیریتی توانایی برخوردار است اما برخی افراد قیاس به نفس می کنند.

باید با کسانی که دراین شرایط سخت به دنبال سوء استفاده از ارز دولتی هستند قاطعانه برخورد شود. منبع: فارس برچسب ها: جهانگیری ، مدیران ، معاون اول ، وزارت کشاورزی ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جهانگیری مدیران معاون اول وزارت کشاورزی ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم

وزیر صمت با بیان اینکه در تامین کشنده و اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم، گفت: متاسفانه با دو بهانه تامین مالی و نیاز فوری، به سمت خارجی‌ها می‌روند.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند
  • مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • فیلم/ وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا