Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی صبح امروز در حاشیه «کشف بزرگترین باند قاچاق در پایتخت» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر هستیم و پلیس پایتخت هم در این ایام تلاش مضاعفی دارد. طرح «ظفر ۴» را با اقتدار برگزار کردیم و خرده‌فروشان بسیاری دستگیر و معتادان متجاهر بسیاری هم جمع‌آوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما عزم خود را برای مبارزه با مواد مخدر نسبت به قبل جدی‌تر کرده‌ایم چرا که این افراد جان و مال مردم برایشان مهم نیست؛ نباید نسبت به این مسائل بی‌تفاوت بود.


فرمانده انتظامی پایتخت افزود: روز گذشته یکی از بزرگترین باندهای پیچیده و مهم کشور با ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم تریاک در دام پلیس گرفتار شد.

رحیمی تصریح کرد: این عملیات یک برنامه‌ریزی طولانی مدت داشت و از اسفند سال گذشته پیگیر آن بودیم. این باند دو تا سه بار از دست پلیس فرار کرده بود اما خوشبختانه روز گذشته در بدو ورود به پایتخت دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه سه نفر از اعضای این باند را دستگیر کرده‌اند، گفت: ارزش این محموله ۱۵ میلیارد تومان است که توسط یک تریلر از جنوب کشور به سمت تهران در حال حرکت بوده، با ترفندهای مختلفی از بین شهرها عبور می‌کرده، توقف‌های گوناگونی برای رد گم‌کنی داشته و توانسته بود خودش را به پایتخت برساند.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: به همراه بار این تریلر، اقلامی مانند تُن‌ماهی و ماشین لباسشویی برای رد گم‌کنی در ایست بازرسی‌ها قرار داشته و مواد مخدر به گونه‌ای بارگذاری شده بود که گویی تریلر یک محموله تجاری را حمل می‌کند.

به گفته رحیمی، مواد مخدری که در این تریلر بود در لابلای ۶۵ تسمه صنعتی به صورت کاملاً حرفه‌ای جاسازی شده بود و از یکی از استان‌های جنوب‌شرقی به سمت پایتخت حرکت می‌کردند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه چرا در طول مسیر هیچ ایست بازرسی و پلیسی متوجه این بار نشده بودند؟ افزود: این باند بسیار حرفه‌ای بوده و برای ردگم‌کنی از شگردهای خاصی استفاده می‌کرده است البته در ساعاتی که ایست بازرسی‌ها کمی جدی نبوده، از موقعیت استفاده می‌کردند و توانسته بودند خود را تا پایتخت برسانند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: قبلاً هم از این باند ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده بود اما خوشبختانه روز گذشته توانستیم تمامی مواد مخدر همراه با آنها را کشف و ضبط کنیم.

رحیمی در پایان گفت: مقصد این باند، پایتخت بوده، شیوه آنها هم به گونه‌ای است که این حجم از مواد مخدر را دپو و به مرور به خرده‌فروشان توزیع می‌کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری دهه کرامت جمعیت امام علی جمشید پژویان شارمین میمندی نژاد نسیم افغانی سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت باند مواد مخدر پرونده اکبر طبری دهه کرامت جمعیت امام علی جمشید پژویان شارمین میمندی نژاد نسیم افغانی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان

به گزارش صدای ایران،سرهنگ علی اسدبگی روز جمعه افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی‌های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه‌ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: متهمان حین ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می‌دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

وی گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

وی بیان کرد: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و حین تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

دیگر خبرها

  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان