Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام وحدانی نیا با تاکید بر اینکه باید کارکنان قضایی از نگاه صرف حبس محوری فاصله بگیرند، گفت: اجرای موفقیت‌آمیز قانون مجازات جایگزین حبس نیازمند فرهنگ سازی و پذیرش اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «یدالله وحدانی نیا» صبح امروز (۴ تیر) در ارتباط آنلاین با مدیران زندان ها و شورای معاونین رٶسا و دادستان های حوزه های قضائی استان اظهار کرد: باید کارکنان قضایی از نگاه صرف حبس محوری فاصله بگیرند و در صورت وجود شرایط خاص، مجازات جایگزین حبس را اعمال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به حجم بالای جمعیت کیفری و ضرورت مجازات جایگزین حبس، گفت: البته اجرای موفقیت‌آمیز قانون مجازات جایگزین حبس نیازمند پذیرش اجتماعی و فرهنگ سازی در دورن جامعه است که در این میان رسانه های گروهی و خبرنگاران می‌توانند نقش ممتاز و تعیین‌کننده ای ایفا کنند.

 

وی ادامه داد: در بحث اجرای مجازات جایگزین حبس به لحاظ فرهنگی مشکل داریم یعنی فرهنگ جامعه ما این‌گونه جا افتاده که اگر مجازات حبس اجرا نشود، بی‌عدالتی شده است.

 

حجت الاسلام وحدانی نیا با بیان اینکه گارگاه های آموزشی برای مرتکبین جرایم امنیت اخلاقی را در خراسان جنوبی برگزار کرده ایم، عنوان کرد: برگزاری کارگاه هجرت برای زندانیان در ۱۰ جلسه با هدف بازاجتماعی کردن افراد زندانی برای پس از آزادی برگزار می شود.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با تاکید بر هماهنگی همکاران قضایی و دادستان در راستای مشوق های قرآنی، بیان کرد: نهضت قرآن آموزی و حفظ قرآن برای زندانی و خانواده زندانیان آغاز شده و از این طریق به آنان مرخصی اعطا می شود.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجازات جایگزین حبس فرهنگ سازی مجازات جایگزین حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟ |‌ احتمال بارداری از یک ماه تا یک سال پس از ازدواج چند درصد است؟

به گزارش همشهری آنلاین، محمد ابراهیم پارسانژاد رئیس انجمن باروری و ناباروری ایران اظهار داشت: وقتی زوجین برای درمان ناباروری مراجعه می‌کنند، در مرحله اول درمان‌های سطحی مربوط به زوجین برای آنها تجویز می‌شود و در صورت لزوم درمان‌های اولیه به سمت درمان‌های پیشرفته سطح ۳ می‌رود.

وی افزود: بعد از ازدواج درصد بارداری یک زوج در ماه اول ۱۵ درصد، در ۶ ماه اول ۵۰ درصد، در ۸ ماه این میزان به ۸۰ درصد و بعد از یک سال احتمال بارداری برای آنها به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

این فوق تخصص نازایی، با اشاره به اینکه تمامی زوج‌های نابارور می‌توانند در فرایند درمان قرار بگیرند، تاکید کرد: این به معنای این نیست که همه آنها بچه‌دار می‌شوند. طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، بین ۳۵ تا ۴۰ درصد از افرادی که اقدام به درمان ناباروی می‌کنند و از روش‌های کمک‌باروری (IVF) استفاده می‌کنند، صاحب بچه می‌شوند.

وی تاکید کرد: تا سال‌ها پیش اگر زوجی مراجعه می‌کردند که به قول معروف مرد دچار مشکل بود و اسپرم نداشت، به او گفته می شد قابل درمان نیست، اما حالا درمان برای همه افراد نابارور انجام می‌شود، اما این به معنای موفقیت در همه این عمل‌ها نیست.

بیست و سومین کنگره انجمن باروری و ناباروری ایران، ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 848283 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم فرزندآوری ناباروری IVF

دیگر خبرها

  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟
  • «نقض حکم اعدام» بابک زنجانی اعلام رسمی شد / مجازات جایگزین او چیست؟
  • نقض حکم اعدام بابک زنجانی اعلام رسمی شد / مجازات جایگزین او چیست؟
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟ |‌ احتمال بارداری از یک ماه تا یک سال پس از ازدواج چند درصد است؟
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • در دادرسی کودکان به‌دنبال عدالت ترمیمی  هستیم