Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس فدراسیون والیبال ایران در گفت‌وگوی تلفنی با مدیرکل فدراسیون جهانی، برای مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان پسر جهان در سال ۲۰۲۱ درخواست میزبانی داد. تاریخ انتشار: 14:28 - 04 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۱۸۶۰

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی به عنوان عضو هیئت رییسه فدراسیون جهانی و رییس کنفدراسیون آسیای مرکزی، ظهر امروز با مدیرکل فدراسیون جهانی نشستی آنلاین داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محوریت این نشست، بررسی چگونگی گسترش توانایی میزبانان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان بر اساس استاندارد‌های فدراسیون جهانی والیبال بود.

رییس فدراسیون والیبال ایران در ادامه مباحث این نشست، درخواست میزبانی برای مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان و جوانان پسر جهان در سال ۲۰۲۱ را به فابیو آزودو داد.

مدیرکل فدراسیون جهانی والیبال در پاسخ به این درخواست داورزنی، گفت: کشور‌های دیگری نیز برای میزبانی این مسابقات درخواست دادند و پس از بررسی شرایط این کشورها، با اولویت ایران نظر FIVB برای میزبانی را اعلام خواهد کرد.

میزبانی شایسته جمهوری اسلامی ایران در لیگ ملت‌های والیبال، تور‌های جهانی والیبال ساحلی و دیگر رقابت‌های آسیایی، همیشه مورد تاکید فدراسیون جهانی والیبال بوده است.

استقبال تماشاگران از مسابقات برگزار شده در ایران، همیشه نکته مثبت و مهمی در گزارش‌های فدراسیون جهانی درباره میزبانی ایران بوده است.

بیشتر بخوانید: حضور داورزنی در نشست آنلاین کمیسیون مالی FIVB انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال فدراسیون والیبال محمدرضا داورزنی لیگ ملت های والیبال قهرمانی نوجوانان و جوانان فدراسیون جهانی جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مسابقات استانی پرس سینه با لوازم و بدون لوازم با حضور ۱۱۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی درسالن ورزشی شهید کاظمی سقز برگزار شد.

اصلانی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت در شهر مهاباد برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بوده برگزار شد.

در پایان در رده نوجوانان و جوانان تیم و بزرگسالن تیم بانه بر سکوی نخست ایستاد و در رده پیشکسوتان نیز سنندج قهرمان شد.

 

دیگر خبرها

  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز