Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی از توزيع ۴۲ هزار و ۵۰۰ بسته پروتئینی در مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان طی یک ماه جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سيد مجتبي موسوي» ظهر امرور (۴ تیر) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) در بحث محرومیت زدایی و حمایت از آسیب دیدگان از ویروس کرونا در مرحله اول رزمایش همدلی و احسان توزيع ١٧هزار بسته غذايي را با ارزش تقریبی پنج میلیارد تومان در ماه مبارک رمضان انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در دومین مرحله از اجرای رزمایش همدلی و احسان با محوریت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی که از ماه جاری شروع می شود توزیع ۴۲ هزار و ۵۰۰ بسته پروتئیتی در دستور کار قرار می‌گیرد.

 

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی ارزش حدودی بسته ها بالغ بر ۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از ظرفيت ائمه جمعه شهرستان ها و تشكل‌هاي مردمي، گروه‌هاي جهادي و هيات مذهبي در مناطق حاشيه شهرهاي استان و مشاغل آسيب ديده از كرونا برای توزیع استفاده خواهیم کرد.

 

به گفته وی، هدف از این اقدام حمایت از تولید داخلی صنعت مرغداری استان در سال جهش تولید و حمایت از آسیب دیدگان کرونا است.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: سيد مجتبي موسوي ویروس کرونا خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم