Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:19:50 GMT

تحقیق و پژوهش علمی الزام کار رسانه‌ای است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۲۵۷۹

تحقیق و پژوهش علمی الزام کار رسانه‌ای است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضایی صبح چهارشنبه در نشست با فعالان فضای مجازی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: رسانه از آغاز خلقت انسان به عنوان یکی از نیازهای بشر همراه او بوده است و در هر دوره‌ای با ابزاری خاص این نیاز رفع شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: این روند ادامه داشت تا اینکه در قرن ۱۸ با شروع عصر رنسانس مسیحیت از ابزار رادیو برای تبلیغ استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی ادامه‌داد: امروزه بسیاری از رسانه‌ها انسان را به سمت رشد و کمال و معنویت سوق می‌دهند ولی برخی دیگر از رسانه‌ها در حقیقت تبدیل به یک ابزار شیطانی شده‌اند.

وی با اشاره به ضرورت استفاده بهینه از فضای مجازی افزود: یکی از الزامات کار رسانه‌ای تحقیق و ارتقاء علمی محتواهای تولید شده است چرا که همه محتواهای نشر یافته در بستر رسانه باید پشتوانه پژوهشی و تحقیقاتی داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه باید خروجی کار خود در فضای رسانه‌ای و در بستر اینترنت را نیز به صورت عمیق و دقیق بررسی کنیم، گفت: در حال حاضر ما با یک جنگ ترکیبی از سوی دشمن مواجهه هستیم.

رضایی با بیان اینکه دشمن عرصه‌های مختلف سلامت جامعه، اقتصاد، دین و فرهنگ کشور ما را تهدید کرده است، اظهار کرد: یکی از ابزارهای مهم دشمن در این جنگ ترکیبی ابزار رسانه است.

وی یادآور شد: ما به عنوان سربازان و سپاهیان فضای مجازی باید هدفمند و منسجم و با یک شبکه‌سازی دقیق در این عرصه کار و تلاش کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه پدران و مادران باید شیوه‌های صحیح استفاده از فضای مجازی را به فرزندان خود آموزش دهند، یادآور شد: ارتقاء سواد رسانه‌ای آسیب‌های موجود در فضای مجازی را کاهش می‌دهد.

کد خبر 4957453

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد رضایی بیرجند ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا ایلام مواد مخدر استانداری سمنان سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند آتش سوزی خطبه های نماز جمعه خراسان جنوبی فضای مجازی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • مقابله با گرمای شهری از طریق باغ‌های گیاه‌شناسی
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید