Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار ارشد ظریف در گفتگو با پدرسون تصریح کرد که تحریم‌های جدید آمریکا موسوم به سزار با هدف فشار بر مردم سوریه و پیگیری اهداف نامشروع واشنگتن از طریق توسل به تروریسم اقتصادی است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از وزارت امور خارجه، در تماس تلفنی امروز گیر پدرسون با علی‌اصغر خاجی، فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه آخرین تحولات سیاسی، میدانی، برگزاری اجلاس مجازی آتی سران کشورهای ضامن روند آستانه، نشست بعدی کمیته قانون اساسی، آخرین وضعیت ادلب و جنوب سوریه و همچنین وضعیت اقتصادی و مشکلات ایجادشده برای مردم این کشور در نتیجه تحریم‌ها موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گفتگو طرفین با تأکید بر پیامدهای به‌شدت نگران‌کننده تحریم‌های یک‌جانبه اقتصادی بر زندگی مردم سوریه، بر لزوم افزایش کمک‌های انسان دوستانه برای مقابله با تحریم‌های مزبور و همچنین تداوم روند سیاسی برای حل‌وفصل مسالمت‌آمیز موضوع سوریه تصریح کردند.

دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان ضمن محکوم کردن تحریم‌های غیرقانونی و غیرانسانی آمریکا، خواستار رفع آن‌ها شد و اعلام کرد تحریم‌های جدید آمریکا موسوم به سزار با هدف فشار بر مردم سوریه و پیگیری اهداف نامشروع آمریکا از طریق توسل به تروریسم اقتصادی است و این اقدامات خصمانه نمی‌تواند خللی بر اراده مردم سوریه و هم‌پیمانان آن در ادامه حمایت از مردم و دولت مشروع این کشور ایجاد کند.

انتهای پیام/4106/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: ادلب گیر پدرسون قانون سزار مردم سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها

به گزارش «نماینده»، محمدحسن آصفری با اشاره به حمایت آمریکا از جنایات صهیونیست ها، گفت: بزرگترین حامی مالی انتخابات آمریکا شرکت های صهیونیستی هستند و برای تامین هزینه های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باید آنها را راضی نگه دارند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: تحریم جدید علیه ایران و یا وتو عضویت فلسطین در سازمان ملل برای جلب رضایت اسرائیل است و برای ما اهمیت چندانی ندارد و حتی اقدامات تروریستی که در دنیا توسط آمریکا انجام می شود برای دلخوشی صهیونیست ها انجام می شود تا ضربه ای به رژیم کودک کش صهیونیستی وارد می شود اما صدای آمریکا بلند می شود.

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور خاطرنشان کرد: رفتارهای دوگانه آمریکا برای همه دنیا نخ نما شده است و مردم آزاده دنیا به این رفتارها آشناهستند و تحریم های جدید آمریکا علیه ایران بدون شک نگاه مردم نسبت به انقلاب و نظام را تغییر نخواهد داد و تنها تلاشی سیاسی و بی اثر برای جلب توجه و کسب رضایت صهیونیست ها است.

دیگر خبرها

  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • ایروانی: تحریم های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها