Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  کاپیتان فرشاد شهباز معاون بازرگانی شرکت کشتیرانی در مراسم روز جهانی دریانورد با بیان اینکه ما هم اکنون به بلوغی برای نظارت آموزش و نگهداشت دریانوردان رسیده ایم گفت: مشکلات دریانوردان بسیار زیاد است و اگر بخواهیم درباره این مشکلات حرف بزنیم باید روز‌های طولانی سخنرانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه وضعیت دریانوردان در ایران در مقایسه با سایر دریانوردان کشور‌های خارجی همانند فیلیپین دشوار است گفت: در فیلیپین دریانوردان به عنوان یک قهرمان محسوب می‌شوند، ولی در ایران زمانی که دریانورد از سفر باز می‌گردد تنها ۲ تا ۳ هفته با آن به خوبی برخورد می‌کنند و این از نظر روحی برای دریانورد بسیار دشوار است.

بیشتر بخوانید

تامین امنیت دریانوردان در سایه حضور ناوگروه‌ های عملیاتی ارتش

معاون بازرگانی شرکت کشتیرانی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم در ایران دریانورد راضی داشته باشیم گفت: باید از لحاظ روحی و معنوی برای دریانوردان بتوانیم اقدامات موثری انجام دهیم.

شهباز اظهار کرد: انجمن صنفی ما بسیار خوب شکل گرفته و حمایتی که از دریانوردان انجام می‌دهد از لحاظ سیاسی بسیار مهم و با اهمیت است، ولی متاسفانه صاحبان کشتی اهمیت چندانی به این انجمن نمی‌دهند.

او اظهار کرد: دریانوردان چه بخواهیم و چه نخواهیم به عنوان سرباز وطن در کنار دولت حضور دارند و باید از آن‌ها حمایت شوند.

معاون بازرگانی شرکت کشتیرانی گفت: نمونه قدرتمند حضور دریانوردان حضور ۵ نفتکش برای کشتیرانی است که توانستند محموله‌های نفتی را به بنادر ونزوئلا برسانند و اگر سیاست‌های نظامی خارجی و فرمایش رهبر برای حمایت از این نفتکش‌ها نبود این نفتکش‌ها نمی‌توانستند به این بندر برسند.

شهباز اظهار کرد: باید از لحاظ نظامی و سیاسی از این دریانوردان حمایت کنیم و خوشبختانه تا کنون سپاه پاسداران و نیروی دریایی ارتش توانسته‌اند حمایت‌های بسیار گسترده‌ای را داشته باشند.

او گفت: باید چالش‌های حوزه کشتیرانی را کاهش دهیم تا صنعت کشتیرانی را بتوانیم از تمامی فشار‌های موجود بر روی آن‌ رها کنیم.

معاون بازرگانی شرکت کشتیرانی با اشاره به اینکه در حوزه آموزش، سازمان بنادر کار‌های بسیار خوبی را برای دریانوردان انجام داده است گفت: باید در بخش مهارت‌های اجتماعی، کنترل استرس و کنترل خشم اقدامات گسترده تری صورت گیرد، چرا که دریانوردان در این زمینه با مشکلات بسیار زیادی رو به رو هستند و باید مهارت‌های زندگی را در این بخش با جدیت بیشتری دنبال کنند.

شهباز گفت:  با چالش‌هایی که داریم دریانوردان توانسته‌اند پایه‌های اقتصادی را در کشور با قدرت نگه دارند.

او  در پایان گفت: سازمان بنادر و شرکت‌های کشتیرانی بسیار قدرتمند توانسته اند در این بخش حضور پیدا کنند، اما متاسفانه به دلایل سیاسی و پاسپورت نتوانستند در سایر کشور‌ها  به خوبی حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی شرکت کشتیرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم

یک سرباز روسی برای نجات جان خود، یک گونی سیب زمینی به سمت یک پهپاد تهاجمی پرتاب کرد.

به گزارش فرارو، فیلم حیرت انگیز نشان می‌دهد که چگونه سرباز ارتش روسیه پهپاد اوکراینی را دید که برای کشتن او به میدان جنگ آمده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این سرباز نزدیک‌ترین چیزی را که به دستش می‌رسید پرتاب کرد - گونی سیب‌زمینی، بخشی از جیره‌بندی غذایی در خط مقدم - که باعث شد پهپاد در نزدیکی او منفجر شود. بر اثر این ضربه انفجار‌های آبشاری رخ داد، اما سرباز آسیبی ندید. جنگجوی یونیفرم پوش پس از انفجار در میان دود غلیظ سفید در حال فرار دیده می‌شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این مرد - که سرباز خماتوف نام دارد - دچار جراحات جزئی شده است. گفته شده او اهل ازبکستان است که برای مبارزه در صفوف ارتش روسیه با اوکراین ثبت نام کرده است. یک رسانه روسیه عدم ترس او را ستایش کرد، زیرا پهپاد مملو از مواد منفجر بود.

ویدئوی اقدام سریع سرباز خماتوف و سرنگونی پهپاد اوکراینی با گونی سیب زمینی یادآور اقدامات غیرمتعارف و اغلب ناامیدانه‌ای است که سربازان در گرماگرم نبرد به آن‌ها متوسل می‌شوند. 

دیگر خبرها

  • ◄ معرفی شرکت های کشتیرانی در ایران
  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند
  • سالفه دریانوردان، دورهمی اهل دریا با داستان‌هایی از قشم تا هند و آفریقا
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم