Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مرکز نیکو کاری مهیار هشتگرد با حضور محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز، رئیس کمیته امداد هشتگرد و جمعی از خیران و نیکوکاران افتتاح شد.

محمدی فرد گفت: هدف از تاسیس این مراکز ارائه  خدمات به مدد جویان کمیته امداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز افزود: ارتقای علمی فرزندان خانواده‌های نیازمند در آینده بااستفاده از فرصت‌های آموزشی از دیگر اهداف این طرح   است.

محمدی فرد گفت: مرکز نیکوکاری مهیار از این به بعد موجب تسهیل در امر کمک  آموزشی خانواده‌های نیازمند با اعطای بورسیه و کمک به ارتقای آموزشی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد بوده و درنهایت باعث جبران عقب ماندگی‌های اقتصادی خواهد شد.

او افزود: مرکز نیکوکاری مهیار به عنوان همراه و همدل کمیته امداد در تحقق اهداف آموزشی برای دانش آموزان تحت پوشش است.

رئیس کمیته امداد امام (ره) ساوجبلاغ به ارائه گزارشی از نحوه خدمات به دانش آموزان، دانشجویان مددجو پرداخت و گفت: از جمله موسساتی که در کنار کمیته امداد خدمات خوبی را ارائه کرده موسسه قلم چی بوده و از توجه موسس و بنیان گذار این مجموعه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

حسینی تبار افزود: درساوجبلاغ ۱۵ مرکز نیکوکاری فعالیت دارد  و این مرکز اولین موسسه نیکوکاری تخصصی ما در زمینه آموزش شهرستان خواهد بود.

او گفت: ما سعی داریم تا ۲۵ درصد پذیرفته شدگان نیازمند در آموزشگاه قلم چی ساوجبلاغ را تحت پوشش حمایت‌های مرکز نیکوکاری قرار دهیم و در این راستا به عنوان بازویی برای کمیته امداد دربخش ارتقای علمی جامعه هدف عمل کنیم.

انتهای پیام/ر.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مددجویان کمیته امداد مرکز نیکوکاری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد

حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد