Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره ششم مسابقه «نفس‌های طلایی» شبکه رادیویی قرآن در حال برگزاری است.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، فراخوان دوره ششم مسابقه نفس‌های طلایی شبکه رادیویی قرآن، که گروه تلاوت این شبکه رادیویی آن را برگزار می‌کند، منتشر شده و هم‌اکنون نیز در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ششمین دوره این مسابقه از اول تیرماه با هدف گسترش فرهنگ تلاوت در جامعه در حال برگزاریست که در آن دو بخش کوتاه از دو تلاوت قاریان مشهور جهان اسلام پخش می‌شود.
 

این دوره در دو سبک استاد عبدالباسط عبدالصمد و راغب مصطفی غلوش در حال برگزاری است و علاقه‌مندان تا پایان تیرماه فرصت دارند که تلاوت‌های خود را از طریق وب‌سایت شبکه رادیویی قرآن ارسال کنند.

در این مسابقه هریک از قاریان و علاقه‌مندان می‌توانند هر دو تلاوت معرفی شده را انتخاب و به بهترین و نزدیکترین شیوه اجرا و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن و کانال سروش ارسال کنند.

در پایان هر مسابقه نیز شش هدیه یک میلیون تومانی به شش نفر تعلق خواهد گرفت که از این تعداد یک هدیه به قید قرعه از میان تمامی شرکت‌کنندگان انتخاب خواهد شد. همچنین، داوری شرکت‌کنندگان نیز پس از ارسال آثار انجام می‌شود که متناسب با میزان شرکت‌کنندگان، تعداد هدایا نیز توزیع خواهد شد.
همچنین، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به صفحه اصلی پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن به نشانی radioquran.ir مراجعه کنند.
 

یادآور می‌شود، مسابقه «نفس‌های طلایی» در قالب میان‌برنامه هر روز در فواصل برنامه‌های مختلف شبکه رادیویی قرآن به سمع شنوندگان و علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن می‌رسد.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: نفس های طلایی شبکه رادیویی قرآن مسابقه شبکه رادیویی قرآن حال برگزاری نفس های طلایی علاقه مندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی