Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@02:56:33 GMT

رفع تصرف از اراضی ملی در شهر سنندج

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۳۰۷۴

رفع تصرف از اراضی ملی در شهر سنندج

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سرهنگ بهروز مهری اظهار کرد: پس از کسب اطلاع از تصرف اراضی ملی در شهرک بعثت سنندج ( بلوار مرزبانان ) به فوریت یگان حفاظت اراضی ملی هماهنگی های لازم را با نیروی انتظامی انجام داده و با حضور در محل با قاطعیت تمام با متصرفین که شش نفر بودند برخورد قانونی لازم معمول گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه موقع حضور عوامل یگان حفاظت و نیروی محترم انتظامی، متصرفین توسط ماشین الات سنگین در حال خاکبرداری و تسطیح زمین مذکور بودند، گفت: متعرضین به بیت المال، دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردیده و از زمین تصرف شده نیز رفع تصرف به عمل آمده و به حالت اولیه بازگردانده شد. درادامه سرهنگ مهری از مردم شریف استان در خواست نمود در هر کجای استان شاهد تصرف اراضی ملی بودند نسبت به اطلاع آن از طریق سامانه تلفنی ۱۶۵۶ اقدام نمایند تا در اسرع وقت نسبت به قلع و قمع متصرفین اقدام شود.

48

کد خبر 1402965

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جنتی پیش از ظهر جمعه گفت: ۱۷۱ هکتار سند اراضی ملی پلاک ۲۱۷ فرعی از ۲۶ اصلی موسوم به «گل خندان» پردیس به نام دولت و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن صادر شد.

وی گفت: طی دو سال اخیر تلاش‌های زیادی کردیم که برای این اراضی سند بگیریم و لازم به ذکر است که ارزش این اراضی بالغ بر ۸۵ هزار میلیارد ریال است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اضافه کرد: یکی از وظایف وزارت راه و شهرسازی‌ها اخذ سند برای اراضی ملی است و این امر باعث می‌شود که راحت تر و با اهرم قانونی برای حفظ بیت المال به مبارزه با زمین خواران بپردازیم.

کد خبر 6089021

دیگر خبرها

  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است