Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس قوه قضاییه در بخشی از گفت و گوی تلویزیونی که دو شب گذشته انجام شد در رابطه با نحوه تعامل قوه قضاییه با رسانه‌ها گفت: به یاد ندارم که روزنامه، مجله یا نشریه‌ای در دوره تصدی بنده بعنوان مسئول دستگاه قضا تعطیل شده باشد. تاریخ انتشار: 15:10 - 04 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۱۷۶۱

مجید قلی زاده مدیر مسئول خبرگزاری تسنیم، در همین زمینه، پیرامون نحوه تعامل قوه قضاییه با رسانه‌ها در دوره جدید گفت: شرایط فعلی رابطه قوه قضاییه با رسانه‌ها نسبت به دوره قبل به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، تعامل با رسانه از سوی قوه قضاییه در دوران ریاست آیت الله رییسی بسیار مستمر شده است، فضایی که از لحاظ اطلاع رسانی بسیار مطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره تفاوت‌های عمده قوه قضاییه در دوره جاری اظهار کرد: خوشبختانه قوه قضاییه در این دوره نسبت به گذشته سعه صدر بالایی در برخورد با مسائل و نقد‌ها از خود نشان می‌دهد، در همین راستا وضعیت برخورد با اهالی رسانه در دادسرای رسانه‌ها تفاوت بسیار زیادی داشته است و همکاری دادیار‌ها با اهالی رسانه بسیار بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از وزارت ارشاد اسلامی اینجا کلیک کنید

مدیر مسئول خبرگزاری تسنیم در همین راستا ادامه داد: در حال حاضر خوشبختانه رویکرد به طور کامل عوض شده و فضای دادسرای رسانه دارای احترام متقابل هر دو طرف شده است. رویکرد قوه قضاییه به رسانه‌ها و مطبوعات کاملا ارتقا پیدا کرده و به شخصه وضعیت این رابطه را بسیار خوب ارزیابی می‌کنم.

قلی زاده در همین رابطه خاطرنشان کرد: از سویی ارتباط خوب مسئولین قوه قضاییه با رسانه‌ها در طولانی مدت می‌تواند به تاثیرگذاری بیشتر رسانه‌ها در جامعه ختم شود. به طور کل شرایط رابطه بین قوه قضاییه و اهالی رسانه را پس از حضور آیت الله رییسی در مسند ریاست این قوه مثبت ارزیابی می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا مجید قلی زاده قوه قضاییه قوه قضاییه با رسانه ها قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره تربیت دانش‌آموزان کنشکر رسانه‌ای (نوآوین) در یزد اظهار کرد: این دوره در سال گذشته به صورت کشوری در قالب سه اردوی استانی با حضور بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز برگزار شد، اما در سال جاری هر استان به صورت مجزا اقدام به برگزاری این اردوها با حضور قریب به ۲۰۰ دانش‌آموز کرده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره یادگیری مهارت‌های مرتبط با فضای رسانه‌ای جامعه و کنشگری است و در صورت تحقق اهداف تعیین شده در پایان این اردو، ۶۰۰ نوجوان دغدغه‌مند رسانه‌ای در کشور فعالیت خواهند داشت و با نگاه خود رویدادهای ملی و جهانی را به مخاطب خود انتقال خواهند داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه نسل جدید سازنده فضای رسانه‌ای کشور هستند، گفت: در این دوره ۲۱۵ دانش‌آموز پسر از پایه هشتم تا یازدهم از شهرستان‌های یزد، مهریز، ابرکوه، بافق و زارچ در پنج مبحث سناریونویسی، کارگردانی، تصویربرداری، تدوین و انتشار شرکت کردند و با اجرای بازی‌های گروهی و چند فوق‌برنامه دیگر طی دو روز به کار خود پایان دادند.

کد خبر 6091478

دیگر خبرها

  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • رسانه‌های بیگانه چگونه مانع از دیدن اخبار خوب کشور شدند
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • توصیه‌های اژه‌ای به قضات
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست