Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام همت پور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در دهه کرامت با حضور در منزل شهید مدافع حرم رضا عادلی با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت و گو کردیم.

او با بیان اینکه شهداء مقامی والا نزد پروردگار دارند و آیات و روایات منزلت آنان را نزد خداوند متعالی به خوبی به ما نشان داده است افزود: این شهید مدافع حرم نمونه‌ای بارز از جوان غیور و شجاع مسجدی بود که درس ولایت محوری را در حلقه‌های معرفتی مسجد به خوبی آموخت و در آزمون سخت ایثار، جان شیرین خود را برای اعتلای فرهنگ اسلام نثار نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام همت پور بیان کرد: والاترین خیری که خداوند متعال به بنده خود عطاء می‌کند شهادت است که شهدای مدافع حرم مشمول این جایزه بزرگ الهی شدند و از خداوند شفاعت شهیدان را مسئلت داریم.

مادر شهید عادلی نیز در این دیدار گفت: فرزندم را حاضر نبودم با تمام عالم عوض کنم، اما از آنجایی که پای دین و اهل بیت (ع) در میان بود پسر خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردم.

او اظهار داشت: آرزوی شهید دیدار با رهبر انقلاب بود که در سالروز رحلت امام خمینی(ره) محقق شد و اکنون من درخواست دیدار با مقام معظم رهبری را دارم و امیدوارم محقق شود.

شهید رضا عادلی از جوانان غیور بسیجی و تربیت یافته مسجد امام حسین(ع) کوی ایثار اهواز بود که پس از احساس تکلیف در دفاع از حرم اهل بیت(ع)  در عملیات آزاد سازی نبل الزهراء حین مبارزه با عناصر تکفیری داعش به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه کرامت خانواده شهدا شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شهید امیررضا علیزاده، شهید مدافع حرم از خطه سرسبز گیلان که در شهرستان رودسر چشم به جهان گشود و برای پاسداری از حریم اهل بیت علیهم السلام راهی سوریه شد.

این شهید گلگون کفن در راه حفظ آرمان‌های انقلاب و مرز‌های ایران اسلامی عاشقانه سر و دست خویش را نثار کرد و همانند مولایش امام حسین علیه السلام بدون سر به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • پیکر شهید «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند
  • هر کسی لیاقت شغل بزرگ و مقدس معلمی را ندارد
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی