Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین زیپ‌لاین و پل معلق در آبیدر سنندج در حال احداث است. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نخستین زیپ‌لاین و پل معلق در آبیدر در حال احداث است، طول مسیر زیپ‌لاین 320 متر و اختلاف سطح ذاتی آن 22 متر از پارک مشاهیر تا پشت پرده سینما روباز بوده که سکوی مبدا آن 9 متر (از سمت پارک مشاهیر) و سکوی مقصد 3 متر (از سمت پرده سینما روباز آبیدر) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پل دارای طول 320 متر و عرض 120 سانتی‌متر بوده و ارتفاع آن از کف دره کوه آبیدر 88 متر است.

معاون وزیر صمت در اردبیل: زیرساخت‌های لازم برای توسعه مجموعه گردشگری پل معلق هیر تامین شودواکنش سفیر بنگلادش از حضور در پل معلق ‌مشگین‌شهر؛ بسیار "لذت" بردم

زیپ‌لاین وسیله‌ای است که در دو نقطه با استفاده از سیم بکسل به هم وصل شده و با بهره‌گیری از شیب و گرانش زمین فرد را از نقطه‌ای به نقطه‌ دیگر انتقال داده و نحوه انتقال با حرکت قرقره روی سیم بکسل همراه با پوشیدن لباس ایمنی توسط فرد انجام می‌گیرد. در ادامه تصاویری را از عملیات احداث نخستین زیپ‌لاین و پل معلق در آبیدر سنندج را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/486/ ز

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پل معلق در آبیدر زیپ لاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • (ویدیو) بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج + فیلم
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین تا آخر اردیبهشت ماه
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است