Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@01:01:34 GMT

کشف 183 راس دام قاچاق در مرز ماکو

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۰۳۵۸۳

کشف 183 راس دام قاچاق در مرز ماکو

خبرگزاری آریا- فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از مهار 183 رأس گوسفند به ارزش 5 میلیارد و 490 میلیون ریال در مرز ماکو توسط مرزبانان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "یحیی حسین خانی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای انسداد کامل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزبانان هنگ مرزی ماکو با اجرای گشت و کمین هدفمند در نوار مرزی و استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی حین پایش حوزه استحفاظی متوجه حضور قاچاقچیان در نوار مرزی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه قاچاقچیان با مشاهده مرزبانان از محل متواری شدند، افزود: مرزبانان توانستند در عملیاتی 183 رأس گوسفند را قبل از خروج از کشور مهار کنند.
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای دستگیری قاچاقچیان احشام ادامه دارد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی احشام کشف شده را 5 میلیارد و 490 میلیون ریال برآورد کرده اند.
سردار حسین خانی با هشدار به سودجویان و قاچاقچیانی که قصد تردد در مرزهای استان آذربایجان غربی را دارند، خاطرنشان کرد: مرزبانان با اقتدار كامل در حوزه مبارزه با قاچاق كالا در چارچوب قانون با قاچاقچیان قاطعانه برخورد خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف دام قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم

تقی حسام، مدیرکل تعزیرات حکومتی قم اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی گزارشی پیرامون تخلیه گاز مایع از یک دستگاه خودروی انتقال فرآورده نفتی در واحد غیرمجاز را تهیه و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی ادامه داد: پرونده خرید و فروش ۹ هزار و ۴۷۰ لیتر گاز مایع یارانه‌ای بر خلاف ضوابط تعیین شده به ارزش ۲ میلیارد و ۸۹۴ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط گاز مایع، متهمان را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل چهار برابر ارزش کالای کشف شده، محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه خواهران ماکو
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل