Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه قدس گیلان با انتقاد از عدم توسعه زیرساخت‌های این استان گفت: مسئولان به‌فکر مشکلات مردم نیستند و رفع معضلات استان نیازمند تلاش جدی مسئولان است. ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در مراسم آغاز همکاری مشترک شورای شهر و شهرداری رشت با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه استان گیلان در توسعه زیرساخت‌ها و مسائل زیست محیطی دچار بحران‌های جدی است اظهار داشت: مسئولان این استان حواسشان به مشکلات مردم نیست و رفع مشکلات این استان مستلزم همکاری و تلاش جدی مسئولان برای رفع مشکلات مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه سپاه در سخت‌ترین شرایط و مناطق کار کرده و حتی در این‌ مسیر شهید تقدیم نظام کرده است ابراز داشت: پروژه‌هایی که سپاه آغاز می‌کند نباید روی زمین بماند و امروز آبرو گذاشتیم و مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) را به‌ رشت آوردیم تا مشکلات شهرمان کاهش یابد.

وی با بیان اینکه وضعیت رشت به‌هیچ عنوان خوب نیست و ما همه در مقابل مردم پاسخگو هستیم و باید برای رفع مشکلات مردم و شهر تلاش کنیم گفت: قصد داریم برای پیگیری پروژه‌های‌ استانی قرارگاهی در استان تشکیل دهیم و در این مسیر شورا باید همدل باشد و مسئولان هم کمک کنند تا این پروژه‌ها اجرا شوند و شاهد باز شدن گره‌های ترافیکی و کاهش مشکلات زیست محیطی باشیم.

فرمانده سپاه گیلان: ترویج فرهنگ دفاع مقدس نیازمند «مدیریت جهادی» استجانشین فرمانده سپاه گیلان: نقشه‌های دشمن در برابر انسجام مردم عملی نخواهد شدفرمانده سپاه گیلان: تحریم ناجا نشان‌دهنده «استیصال» و «سردرگمی» آمریکا و هم‌پیمانانش است

فرماندار شهرستان رشت نیز در این مراسم با بیان اینکه دو رودخانه گوهررود و زرجوب رشت در تاریخ شکل‌گیری این شهر نقش داشتند اظهار داشت: فلسفه تشکیل سپاه، دفاع از مرز و بوم و کیان نظام اسلامی و حفاظت از آرمان‌های انقلاب است و هرجا که احساس کند که آرمان‌های انقلاب در خطر است برای نقش‌آفرینی و رفع مشکل وارد عرصه خدمت‌ می‌شود.

علی فتح‌اللهی افزود: شهر رشت به شهر باران‌‌های نقره‌ای معروف است اما وضعیت نامطلوب دو رودخانه این شهر در شأن این‌ شهر و مردمانش نیست از طرفی مردم‌ انتظار دارند که در یک فضای تعامل و همکاری به مشکلات و مطالباتشان رسیدگی شود و کارهای زیربنایی و اساسی انجام شود تا وقتی مهمانی از اقصی نقاط کشور به این شهر و استان سفر می‌کند سرافکنده نباشیم.

رئیس شورای شهر رشت نیز در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: برنامه‌ها و پروژه‌هایی که ما امروز آغاز می‌کنیم فقط مربوط به شورا و شهرداری نیست و برای اجرای این پروژه‌ها نیازمند همکاری و همت همه دستگاه‌های اجرایی هستیم.

اسماعیل حاجی‌پور با بیان اینکه رودخانه‌های شهر رشت زمانی محلی برای ایجاد شور و نشاط بود اما امروز حتی لحظه‌ای نمی‌توان در کنار آن ماند تصریح کرد: امروز همه از آلودگی‌های این دو رودخانه به ستوه آمدند از این رو قصد داریم که با کمک قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گام اساسی برای رفع مشکلات این رودخانه‌ها برداریم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم که پروژه‌های بزرگی در شهر رشت اجرا شود خاطرنشان کرد: مردم گیلان مردمی مهربان هستند و اقدامات و کمک‌های قرارگاه سازندگی برای اجرای پروژه‌ها در این شهر قطعاً از یاد مردم این استان نخواهد رفت که در این راستا امروز تفاهم‌نامه 5 پروژه را با قرارگاه امضا می‌کنیم.

حاجی‌پور با بیان اینکه شهر رشت امروز موارد مظلوم واقع شده است و مردم این شهر از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) انتظاراتی دارند تصریح کرد: احداث پل روگذر میدان نیروی دریایی، احداث پل روگذر میدان حضرت ولی‌عصر(عج) رشت، احداث زیرگذر شهرداری رشت از جمله پروژه‌هایی‌ هستند که توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در رشت اجرا می‌شود.

وی احداث روگذر میدان مصلی را یکی دیگر از پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در رشت اعلام کرد و گفت: پروژه احیا و ساماندهی رودخانه‌های شهر رشت یکی از بزرگترین پروژه‌ها است و این پروژه برای ما و مردم بسیار اهمیت دارد که نخستین کار در این زمینه نیز جمع‌آوری فاضلاب آن است که‌ باید انجام شود.

ناصر حاج‌محمدی، شهردار رشت نیز در این مراسم با تاکید بر لزوم جبران عقب‌ماندگی‌های عمرانی در این شهر اظهار داشت: امروز همه با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و خدمات آن آشنا هستند و این قرارگاه با تمام توان اعلام آمادگی کرد تا در اجرای پروژه‌های بزرگ شهر رشت کمک کند.

ناصر حاج‌محمدی با بیان اینکه شهرداری با تمام توان در کنار قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) خواهد بود گفت: بعد از صحبت‌های اولیه درباره این همکاری مشترک، مشاورانی انتخاب کردیم که طرح‌ها را مورد بررسی قرار دهند و قصد داریم که از تمام توان این مجموعه انقلابی در رفع مشکلات شهر بهره ببریم.

انتهای پیام/612/ ع

R7877/P1494/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ص فرمانده سپاه مشکلات مردم رفع مشکلات پروژه ها شهر رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، حسینی سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء، گفت: مجموعه قرارگاه با توجه رسالت خود همواره در کنار دولت‌ها بوده و به عنوان بازوی اجرایی دولت نقش آفرینی می‌کند و در تمام حوزه‌های عمرانی و زیرساختی و در ٨ هلدینگ قرارگاه خاتم‌الانبیاء تمرکز داریم؛ مهمترین پروژه‌های مهم قرارگاه حضور در پروژه فشار افزایی میادین نفت و گاز بوده که نتیجه آن کمک به رفع ناترازی گاز کشور است.

سخنگوی این هلدینگ درباره حضور قرارگاه در میادین مشترک و حضور در میدان آرش اظهار داشت: قرارگاه به حوزه میادین مشترک ورود کرده البته میدان گازی آرش شرایط خاص خود را دارد و هنوز کار اجرایی را در میدان آرش شروع نکردیم و همچنین از دیگر پروژه‌های مهم حضور در طرح توسعه فرودگاه حضرت امام است.

وی با اشاره به ارتباط قرارگاه با کشورهای خارجی ادامه داد: قرارگاه در پروژه‌های فرامرزی هم حضور دارد که مهمترین آن صدور خدمات فنی و مهندسی بوده و نمونه اخیر آن، حضور در پروژه‌های سریلانکا بوده‌است. ارزش مشارکت خارجی قرارگاه در پروژه‌های متعدد ۵ میلیارد دلار است و این قراردادها برای کشور ارزآوری قابل توجهی خواهد داشت.

سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه بخش خصوصی در بحث صدور خدمات مهندسی با مشکل نقل و انتقالات مالی مواجه است آیا قرارگاه با این مشکل مواجه نیست، ادامه داد: این مشکل برای تمام مجموعه‌ها و حوزه‌ها وجود دارد و با توجه به محدودیت‌ها در بخش نقل و انتقالات مالی با مشکلاتی مواجه هستیم اما انتقالات در حال جریان است و قفل نشده است.

وی در خصوص مشارکت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، گفت: برنامه‌ریزی برای ورود قرارگاه به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته و جلسات زیادی در این زمینه برگزار شده است.

کد خبر 6091425 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود