Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش فلسطینی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به سوریه، این اقدام را ادامه برنامه‌ای جامع برای سرنگون کردن دولت سوریه خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته مواضع نظامی ارتش سوریه در استان‌های حماه، دیرالزور و السویداء را هدف حملات موشکی خود قرار داد که ظاهرا محل شلیک این موشکها، منطقه تحت اشغال آمریکا در شرق سوریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش «العهد»، «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» در واکنش به این موضوع، حملات مداوم رژیم صهیونیستی به اراضی سوریه را محکوم کرد.

در بیانیه جبهه مردمی آمده است: این تجاوز مستقیم در راستای برنامه‌ای جامع برای هدف گرفتن دولت سوریه انجام می‌شود، دولتی که – در کنار سازمان‌های تروریستی – با قانون «سزار» روبرو شده و محاصره آن را تنگ‌تر کرده است. این اقدام با هدف ساقط کردن دولت سوریه پس از شکست گزینه نظامی صورت می‌گیرد که از ۲۰۱۱ تا کنون این دولت را هدف گرفته است.

جبهه مردمی در ادامه بر حمایت کامل خود از سوریه تأکید کرد و ملت‌های عربی را به حمایت از دولت و حقوق سوریه و مقابله با توطئه‌های خصمانه دعوت کرد.

 قانون تحریمی آمریکا موسوم به‌ سزار از چهارشنبه هفته گذشته علیه سوریه وارد فاز اجرایی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سوریه رژیم صهیونیستی جبهه مردمی جبهه مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک سنگین به کفر شوبا حمله کردند.

کفر شوبا نزدیکترین منطقه مسکونی در جنوب لبنان به پایگاه رویسات العلم نظامیان صهیونیست در بلندی‌های مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های اشغالی کفر شوبا قرار دارد با وجود اینکه منطقه در حدود هفت ماهه گذشته آماج حملات جنگنده‌ها و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته، اما مردم مقاوم جنوب حاضر به ترک این مناطق نیستند.

در تازه‌ترین جنایت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک به کفر شوبا حمله کردند در این حمله قاسم اسعد از اهالی کفر شوبا به شهادت رسید......

مصاحبه مردمی

دیگر خبرها

  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • غریب‌آبادی: سرکوب جنبش‌‌های دانشجویی آمریکا را محکوم کنید
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی در سراسر غزه و افزایش شهدا