Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: ساخت جاده کنارگذر مهدی‌شهر- شهمیرزاد از مصوبه‌های سفر هیأت دولت به استان سمنان است و این طرح اکنون ۶۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، عبدالرضا میقانی ظهر امروز در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از چند طرح عمرانی در حال ساخت در مهدی‌شهر اظهار کرد: مسؤولان استانی در اسفند ۹۸ برای پرداخت حقوق کارکنان شهرداری مهدی‌شهر به‌خوبی ورود کردند و دغدغه کارکنان این شهرداری برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از تلاش‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مهدی‌شهر که با جدیت برای گره‌گشایی از مشکلات عمرانی و زیرساختی مهدی‌شهر در تلاش هستند، باید قدردانی کرد؛ شهردار مهدی‌شهر با صداقت، شفافیت و کاربلدی برای رفع مشکلات گذشته و اجرای طرح‌های عمرانی در منطقه تلاش می‌کند.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر ادامه داد: ساخت جاده کنارگذر مهدی‌شهر- شهمیرزاد از مصوبه‌های سفر هیأت دولت به استان سمنان است و این طرح اکنون ۶۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که اداره کل راه و شهرسازی برای جذب این اعتبار باید اقدام کند.

میقانی اضافه کرد: برنامه کاری مشاور اجرای این طرح تا پایان هفته جاری به اتمام می‌رسد و با جذب اعتبارهای جدید برای ساخت این طرح اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: تکمیل طرح‌های عمرانی شهرستان مهدی‌شهر به‌صورت ویژه در دست اجرا بوده و از ماه‌های گذشته، روند اجرای این طرح‌ها شتاب گرفته است.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر اضافه کرد: سه نقطه حادثه‌خیز در شهر مهدی‌شهر وجود دارد که باید نسبت به رفع این مشکل اقدام شود

میقانی گفت: تولید مسکن از دغدغه‌های مردم است که برای رفع این چالش در قالب طرح‌های مختلف اقدام شود.

انتهای پیام/74040/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار شهرستان مهدی شهر تولید مسکن طرح های عمرانی عمرانی مهدی شهر شهمیرزاد شهرستان مهدی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی