Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزی از اجرای ۴۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه کرامت در خراسان جنوبی خبر داد.

«حسن عزیزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند گفت: بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه کرامت در استان خراسان جنوبی اجرا می‌شود که برگزاری جشن‌های مجازی از مهمترین برنامه‌ها است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌ جنوبی با اشاره به تجلیل از دختران شاغل در این اداره کل به مناسبت  میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر، افزود: برگزاری همایش ورزش صبحگاهی، نشست بصیرتی با محوریت تبیین سیره حضرت فاطمه معصومه (س)، دیدار با مجمع سمن‌ها و برگزاری مسابقات و چالش‌های ورزشی فضای مجازی برای بانوان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای دهه کرامت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از ارائه مشاوره رایگان به دختران ۱۸ تا ۳۵سال خبر داد و عنوان کرد: اعزام دومین کاروان تجهیز خانه های ورزش روستایی از دیگر برنامه های دهه کرامت است و امیدواریم در سال جاری ۲۵ خانه ورزش روستایی تجهیز شوند.

 

عزیزی با اشاره به اجرای طرح سرآمدان جوان، تصریح کرد: در این طرح ضمن تجلیل و مصاحبه با دختران ملی پوشش به بررسی مشکلات آنان پرداخته می شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌ جنوبی یکی دیگر از برنامه ها برگزاری جلسات آموزشی استفاده از مکمل‌های ورزشی و تجلیل از تشکل های مردمی جهادگران خدمت و سلامت خواهد بود، ادامه داد: برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده شهدا و بازخوانی وصیت نامه شهید سردار سلیمانی نیز از برنامه‌های فرهنگی به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت است.

 

وی  بیان کرد: انتشار فراخوان پویش جشنواره نشان خانواده فاطمی و مسابقه حفظ صلوات خاصه امام رضا (ع) ویژه فرزندان کارکنان اداره کل ورزش و جوانان از دیگر برنامه‌های اجرایی استان در دهه کرامت خواهد بود.

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه فرهنگی و ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی دهه کرامت دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۰۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است: همانطور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متاسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شان هواداران ایرانی نبوده و متاسفانه رفتار برخی هوادارنما‌ها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم کرده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تاکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بار‌ها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است.»

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این ماموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمام‌تر پیگیری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد